מפקד משמרות המהפכה: סולימאני הקים 12 מחנות בעיראק ושש צבאות

אחד מראשי משמרות המהפכה של משטר המולאות הודה, כי " קאסם סולימאני הקים 12 מחנות בעיראק, הקים 6 מסגרות צבאיות (להגנה מסביב לאיראן) ושלח תחמושת לבלקן כל לילה, והחייל הזה (קאסם סולימאני) היה זה שבנה (את המבצר הזה שנקרא) עזה".

דברים אלו נאמרו ב-2 בינואר, כאשר בכיר במשמרות המהפכה האיראנים, מוחמד ג'עפר אסאדי, אחד מהמפקדים הבכירים של משמרות המשטר האיראני לשעבר בסוריה,  וכך תיאר את תפקידיו של "ראש הנחש" "חומייני גידל חיילים, והחייל הזה נוסע לעזה כדי לבנות אותה מחדש!".

אבל נראה שהוא מעוניין לא לשכוח שום חלק מפעולות הטרור שלו ושל משטרו, והמשיך: "שאלו אותי בתאגיד הרדיו והטלוויזיה האיראני: אז למה שלחתם לשם נשק, תחמושת וכו'? אז עניתי להם: " אני שואל אותכם האם לוחמי חמאס יכולים להתאמן באינטרנט, או איך להטיס מצנחי רחיפה?!

אז התייחס איש המשמרות לרצח העם הסורי בידי קאסם סולימאני ואמר: הוא (קאסם סולימאני) ניסה לשכנע את בשאר אל-אסד להשתמש בבסיג' (לדיכוי המרד בארצו), והוא אכן אימץ את המלצתו".
הוא גם שלח אנשים לתימן לעבוד בה יומם וליל וליישם מהפכה בתימן על ידי הכשרת תימנים ובניית מתקנים (לייצור טילים וכטב"מים).
נכון לעכשיו, ספינות השטות לישראל  מוטרדות מהטרור הימי המבוצע על ידי שכירי חרב (חות'ים) של המשטר.

ובאשר להתקוממות הגדולה של העם האיראני בשנה שעברה ואמר באימה: "בשנה שעברה ראית מה קרה במדינה הזו. כמה מאמינים איבדו את נחישותם וכמה זרים הפכו לאופטימיים על כך שהעניין נגמר! (תם עידן המשטר).

כמו חומייני, חמינאי מנסה בכל כוחו "להסתיר" את הדיכוי האכזרי בתוך המדינה תוך ייצוא טרור והצתת משברים באזור, במטרה להאריך את חיי הדיקטטורה שלו.

اعتراف قائد حرسی: قاسم سلیماني اقام 12 معکسراً في العراق و ست فرق في سوریا

קרדיט: אתר האופוזיציה האיראנית   קרדיט לתמונה: תסנים