הצבא הסורי: ישראל תקפה מטרות איראניות מגוונות ליד העיר חאלב

משרד ההגנה הסורי הודיע ​​אתמול כי ישראל ביצעה תקיפה אווירית מכיוון הים התיכון, מערבית ללטקיה שבצפון מערב סוריה, על כמה אתרים צבאיים מדרום לעיר חלב. גורם צבאי אמר כי התקיפה הישראלית גרמה לכמה פגיעות במבנים. עם זאת, מקורות מקומיים דיווחו כי טילים ישראלים תקפו חוות בין הכפרים אל-דהביה ושייח סעיד באזור נמל התעופה הצבאי אל-נייראב, שם נמצאים מחסנים ומפקדות של המיליציות האיראניות. כמו כן נפל טיל באזור ​נמל התעופה הבינלאומי של חאלב, מבלי לגרום נזק לשדה התעופה. באזור הנ”ל אירעו 6 פיצוצים עזים, והתקיפה הביאה למותם ולפציעתם של 7 בני אדם.

עשרות נהרגו ונפצעו בשורות המיליציות הפרו-איראניות כתוצאה מתקיפות אוויריות ישראליות סמוך לגבול סוריה-עיראק, לאחר חצות בשישי ושבת.

מקורות יודעי דבר אישרו גם כי 19 חמושים נהרגו בתקיפות שכוונו לשיירה השייכת לפלגים פרו-איראניים לאחר שנכנסה לשטח סוריה מעיראק, בנוסף לכך שהותקפה מפקדה, משלוח צבאי ומחסן תחמושת באלבוכמאל ובאזור הכפר שלה. עם האפשרות שמספר ההרוגים יעלה, מאחר וישנם יותר מ-18 פצועים, חלקם במצב קשה. חיזבאללה הלבנוני ספד גם לארבעה מלוחמיו, שלדברי פעילים המקורבים לארגון, נהרגו באלבוכמאל.

 

מקורות בסוריה טענו כי ישראל תקפה באזור חאלב מחסנים המכילים מזון כמו עדשים, אורז ופסטה, ומקום בו מחזיקים בעלי חיים ואף פרסמו כמה תמונות מהתקפות אתמול.

תמונה

קרדיט: בלדי ניוז    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות