איראן: “ישראל חיסלה קצין בכיר בכוח קודס בדמשק”

משמרות המהפכה האיראניים הוציעו הודעה פומבית כדלקמן: אנו אבלים יחד עם העם האיראני על מותו של היועץ הצבאי, תת אלוף סייד ראדי מוסאווי, שנרצח כתוצאה מתקיפה ישראלית בדמשק.

להלן ההצהרה הרשמית של מחלקת יחסי הציבור של משמרות המהפכה:

״בשם אלוהים, הנעלה.

אנו מביאים למודעות האומה האיראנית האצילה והגבורה, שלפני כמה שעות, בתקיפה אווירית פלילית של המשטר הציוני המזויף והורג ילדים בדמשק, בריגדיר-גנרל סייד רזי מוסאווי, אחד מהיועצים הצבאיים המנוסים של משמרות המהפכה, נהרג בסוריה.

הוא היה אחד מחבריו של הגנרל השהידים חג’ קאסם סולימאני, והיה אחראי על התמיכה בחזית ההתנגדות בסוריה.

אנו שולחים את ברכותינו ותנחומינו על מות הקדושים של המפקד הגיבור הזה למשפחתו האצילה, ולמפקדים ולוחמי חזית ההתנגדות האסלאמית. יש להדגיש שהמשטר הציוני הגזל והברברי ישלם על הפשע הזה״.

 

GFATF LLL Seyed Reza

 

אז מיהו הקצין הבכיר האיראני שנהרג , על פי האיראנים, בפעולת חיסול ממוקד של ישראל כאשר תקפה מטרה במרחב דמשק?

תפקיד: תת אלוף סייד ראדי מוסאווי ראש יחידה 2250 של כוח קודס. (הוקם כתת-קבוצה של יחידה 2000).
סייד ראדי הוא ראש משרד המטה בסניף דמשק, נחשב לדמות מפתח איראנית באזור במשך שנים רבות. הוא עבד בעבר כנציג היחידה בטהרן במשך מספר שנים.

יחידה 2250 מפקחת על פעולות לוגיסטיות מיוחדות של משמרות המהפכה בסוריה. היא מחזיקה בכמה בסיסים לוגיסטיים בסוריה כולל מטה בדמשק ובסיסים מרכזיים בלטקיה, חמה, חלב ודיר א-זור.

היחידה מפקחת על קבלת ציוד, נשק וכוח אדם נכנסים מאיראן וכן תמיכה בלוגיסטיקה של חיזבאללה במדינה. כמו כן, מוטלת עליה המשימה ללוות ולארח בכירי משמרות המהפכה ובני משפחותיהם עם הגעתם לסוריה, המתבצעים בדרך כלל בתיאום עם בכירי הרשויות בסוריה.

מיקום פעילות: סוריה/איראן.

כמו שאתם כבר רואים קללת הנצח ממשיכה להלום: כל מי שמהצטלם בעבר עם הגנרל סולימני מצא בסופו של דבר את מותו בים האלימות שאיראן הבעירה בכל האזור.

תמונה

קרדיט: https://www.gfatf.org/    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות