מודיעין בזמן אמת איפשר לכידת משלוח נשק איראני לחות’ים בים האדום

המצור על חופי מערב תימן המערביים , המשיקים לים האדום, שמקיים כוחות המשימה הבין לאומי ,בראשות הצי האמריקאי, ממשיך להיות אפקטיבי.

הבוקר דיווח אמצעי תקשורת המקורב למשטר החוקי בתימן, שהחות’ים גרשו מצנעה הבירה , כי מרכז הפיקוד והשליטה הימי של חיל הים התימני היושב בעיר  المخا  – אלמח’א (הלא היא “מוקה”, על שם המשקה המפורסם, והממוקמת כמה עשרות קילומטרים צפונית ממצרי באב אלמנדב), קיבל מידע התרעתי בזמן אמת מגורמים הפועלים במסגרת הקואליציה הימית בהובלת ארה”ב, על תנועה של 2 סירות חשודות בגזרה שמולם. 

כוחות משמר החופים – גזרת הים האדום הוציאו מיד סיור ימי שתפס סירת עץ נושאת נשק ותחמושת מוברחים עבור המיליציה החות’ית הטרוריסטית הנתמכת על ידי איראן.

על פי מה שפורסם בסוכנות הידיעות הרשמית “סבא” – “سبأ”, כלי התקשורת הצבאיים של הכוחות המשותפים אישרו כי “משמר החופים בגזרת ים סוף קיבל מידע מאגף המודיעין הכללי של ההתנגדות הלאומית, על אמצעי לחימה ותחמושת שהוברחו למיליציה החות’ית מעבר לים האדום, ומידע הועבר במהירות וטופל.”

הסוכנות הסבירה כי משמר החופים במרכז נמל “מוקה” הגביר את הסיורים הימיים והחופיים והצליח להגיע ליעד, שם נתפסו שתי סירות עץ, שעל אחת מהן היו נשק ותחמושת. לא פורט מה היה בסירה השניה.

תמונה

קרדיט: סאהיל ניוז    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות