או שאתם בעד ישראל, או שאתם תומכי טרור! דעה

במלחמתה של ישראל נגד המחבלים הפלסטינים, ו/או נגד מחבלי חיזבאללה לבנון ושאר מיליציות הטרור שמופעלות ע”י משטר המולות באיראן, יש טהרנים, צדקנים ומטיפי מוסר שדורשים מישראל לפעול בצורה “מידתית” / “פרופורציונאלית” ושלא לפגוע באזרחים בלתי מעורבים חפים מפשע.

ואני שואל את אלה שמבקרים את ישראל ודורשים ממנה דרישות, האם בשם “המידתיות” הזו שאתם מדברים עליה, ישראל צריכה לתקוף ברצועה עזה בדיוק את אותו מספר הישובים שהמחבלים הפלסטינים תקפו בישראל?

האם בשם “המידתיות” הזו ישראל צריכה להרוג ולחטוף 30% מתושבי ישוב אחד בעזה, וביושב אחר אנחנו “צריכים” להרוג ולחטוף “רק 14% מתושביו? וכך לעשות בישוב אחר ישוב בעזה?

האם בשם “המידתיות” והמוסריות שאתם דורשים מישראל, חיילי צהל צריכים לאנוס את אותו מספר נשים שהמחבלים הפלסטינים אנסו בישובים הישראלים אליהם פלשו?

תמונה

 

האם תגובה “פרופורציונאלית” תהייה לרצוח את אותו מספר תינוקות? לערוף את אותו מספר ראשים? לשרוף חיים את אותו מספר משפחות? ולחטוף את אותו מספר תינוקות, ילדים, נשים, גברים, וזקנות חסרות ישע?

כשאתם דורשים מישראל שלא לפגוע באוכלוסייה אזרחית חפה מפשע, האם אתם מתכוונים לכל אותם מחבלים חמושים שלא לבשו מדים, שרצחו תינוקות וזקנים? שרצחו משפחות שלמות? שאנסו נערות ונשים? שהתעללו בגופות? שחטפו אזרחים ורצחו אותם בדרך לעזה או לאחר שהגיעו לעזה?

האם האזרחים החפים מפשע כוללים בעיניכם גם את האזרחים שנכנסו לישובים הישראלים יחד עם המחבלים החמושים, רצחו, שדדו ובזזו מכל הבא ליד, ועל הדרך התעללו בגופות?

האם אזרחים לא מעורבים, הם אלה שחגגו בשמחה את רצח התינוקות הישראלים? או אולי אלה שהתעללו ברחובות עזה בחטופים? או אלא שבתיהם משמשים כמחסני נשק של ארגוני הטרור? או למי שמתחת לביתו / בחצרו יש משגרי רקטות? או האם אתם מתכוונים למי שמחנך ילדים לשנאה ולתאוות רצח של יהודים בכלל וישראלים בפרט?

תמונה

 

אל לטהרנים לצפות מישראל לפעולה “מידתית”. אנחנו לא חיות האדם חסרי צלם אנוש שתוקפים אזרחים במסע רצח חסר אבחנה. אנחנו לא באים לרצוח תינוקות ולערוף ראשים. אנחנו לא מוציאים עוברים מבטן אימם. אנחנו לא באים לאנוס ולשרוף בני אדם.

במלחמה נגד טרור, אין מה לצפות למידתיות. יש לחסל את המחבלים וכל מי שממצטרף אליהם במסעם הרצחני.

במלחמה נגד טרור, ש לגנות את כל מי שלא מגנה את מתקפת הטרור הרצחנית נגד אזרחי ישראל, את כל מי שתומך בטרור, ואת כל מי שדורש מישראל “מידתיות” ומטיף לה מוסר, ובכך מציב עצמו בצד הלא נכון של ההיסטוריה.

בימים אלה, לאחר מסע הרצח של ארגוני הטרור הפלסטיני, או שאתם בעד ישראל, או שאתם תומכי טרור!

ישראל אינה נלחמת רק למען הגנה על חיי אזרחי ותושבי המדינה, זו אינה רק מלחמה של ארגוני הטרור הפלסטינים נגד ישראל, אלא מלחמת דת שהאסלאם הקיצוני על זרמיו השונים (אל-קאעידה, דאעש, האחים המוסלמים, ארגוני הטרור הפלסטינים, חיזבאללה ושאר המיליציות שהמשטר האיראני מפעיל) הכריזו נגד העולם כולו. ישראל נלחמת את מלחמתו של העולם כולו. היום זה אצלנו בבית, מחר זה בבית שלכם.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונות:  רשתות חברתיות