אירופה מתחילה להילחם, אם כי עדיין לאט מדיי, בטרור המוסלמי

באיחוד האירופי ,שעד עכשיו היה לכוד במלתעות ממשלות שמאל קיצוניות שהעדיפו את טובת המהגרים המוסלמים על טובת אזרחיהם המשלמים להם את המשכורות, ובבחירות האחרונות החל מהפך עצום בדעת הקהל חזק ימינה, החלו לפעול נגד הטרור האיסלמי ברחבי היבשת.

ואנו מתחילים לראות ניצנים של השבת מלחמה שערה.

ISLAM IN NORWAY - Growing Up Amidst Islamophobia | Islam in History -  YouTube

 

*- האיחוד האירופי הטיל סנקציות על שישה אישים ושלוש חברות שקשורים למימון של חמאס והג’האד האסלאמי או שסייעו להם לבצע פעולות טרור. הרשימה כוללת את ג’מיל עליאן, האחראי על תיק השהידים, האסירים והפצועים בג’האד האסלאמי ומנכ”ל מוסד “מהג’ת אלקדס” לשהידים, אסירים ופצועים; אחמד עודה, ירדני שניהל את תיק השקעות החוץ של חמאס; עלי מורשד שיראזי, קצין בכיר בכוח קדס של משמרות המהפכה שעומד בראש התחום הפלסטיני ופועל מלבנון; זוהייר שמלח’, שנחשב לחלפן הכספים המרכזי של חמאס; מאהד עובייד, שמוגדר כאחראי על מטה הגדה של חמאס; שלוש חברות בסודן ובספרד ששייכות לעבד אלבאסט חמזה ח’יר, איש עסקים סודני שנחשב למממן מוביל של חמאס ונמצא ברשימת הסנקציות.

 

*- בית משפט בהמבורג גזר הרשיע היום שני גברים בחברות בחזבאללה ועזר עליהם עונשי מאסר. מדובר בהרשעות ראשונות מאז שמשרד הפנים הגרמני הוציא את חזבאללה מחוץ לחוק לפני ארבע שנים ואסור על פעולות הארגון בתחומי גרמניה.

אחד המורשעים, בן 50 שנידון לחמש שנים וחצי, אימן ילדים וצעירים בלבנון לפני שהגיע לגרמניה בשנת 2016 והפך לאיש קשר בין חזבאללה לבין אגודות לבנוניות. הוא גם שימש מטיף, בין השאר באגודה בברמן שפעלה בהשראת חזבאללה ואשר נוהלה על ידי המורשע השני, בן 56, שנידון לשלוש שנות מאסר. השניים גם היו קשורים למרכז האסלאמי בהמבורג, שלפי משרד הפנים נמצא תחת שליטת איראן.

 

*- גורמים משפטיים בצרפת מסרו כי בן 19 מאזור פריז נעצר והואשם בקשירת קשר לביצוע פעולות טרור. לפי הגורמים, העצור, וקטין נוסף שגם נעצר קודם לכן ומואשם בעבירות דומות, חשודים שתכננו לפגוע במטרות יהודיות במהלך האולימפיאדה ודווח כי הוא הביע רצונו “להילחם למען האסלאם בשם פלסטין” בשל המלחמה ברצועת עזה..

נראה איך תמשיך אירופה להגיב אל מול הפרובוקציות של המהגרים הבלתי חוקיים המוצצים את לשד המדינה?

Norway | Anti-Islam protesters ripped pages from Muslim holy book |  Anti-Islam rally | World News

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט עולמי    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות