דיווח: ישראל תקפה היום בצהריים מבנה בבניה מדרום לדמשק והשמידה אותו

היום אחר הצהריים, יום רביעי, 22 בנובמבר, פתחו מטוסי קרב ישראלים בתקיפות אוויריות על עמדות של כוחות המשטר הסורי והמיליציות האיראניות מדרום לבירת סוריה, דמשק.

מקורות מקומיים דיווחו כי מטוסי קרב ישראליים תקפו מבנה בבנייה בעיירה סיידא זינב, דרומית לדמשק, שהובילה להרס מוחלט של המבנה כולו.

המקורות הסבירו לאתר החדשות “קול הבירה” כי מערכות ההגנה האווירית הסוריות הצליחו ליירט טיל ישראלי אחד מדרום לדמשק, וציינו כי קול הפיצוצים נשמע ברחבי דמשק.

פעילים הפיצו תמונות המציגות את הרגעים הראשונים של התקיפות, כמו גם את העשן שעלה באזור המותקף.

 

סוכנות הידיעות של המשטר, SANA, ציטטה מקור צבאי עלום שם שאמר ” סמוך לשעה 15:10 אחר הצהריים ביצעו כלי טיס ישראלים תקיפה אווירית בירי שני טילים מכיוון הגולן, לעבר כמה מטרות בסביבת העיר דמשק.

הגורם טען כי כוחות ההגנה האווירית ירו לעבר התוקפים, הפילו את אחד הטילים וכי אין נפגעים מקרב הכוחות במקום  וכי נגרמו רק נזקים ברכוש. 

ב-12 בנובמבר הפציצו מטוסי קרב ישראלים עמדות של כוחות המשטר בסוריה, וצה”ל אמר אז כי “המטוסים תקפו מטרה מסויימת על אדמת סוריה לאחר ששוגרו משם טילים לעבר שטח הגולן הישראלי”.

צה”ל לא ציין אז בהודעתו את מיקומם של אזורי היעד שהותקפו בתוך סוריה, ואילו המשטר הסורי לא הגיב על מה שהודיע ​​הצבא הישראלי.

קרדיט: בלדי ניוז   קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות