"החברות האלה מממנות הרג ילדים” ?

מאז שבת השחורה בה ארגוני הטרור הפלסטיני טבחו במשפחות ישראליות בביתם, התעללו ורצחו תינוקות וילדים, ועשו מעשי זוועה שאדם נורמלי מתקשה להאמין שנעשו, וההלם שנגרם לבני אדם בעולם ששמעו ונחשפו למעשי הזוועה שעשו מחבלים פלסטינים חסרי צלם אנוש, החלה מכונת התעמולה הפלסטינית לעבוד במלא הקיטור כדי להסית את דעת הקהל העולמית לכמה מסכנים הפלסטינים, ולשכנע את העולם שהסיפור אינו על תינוקות ישראלים שנרצחו במיטתם ע"י חלאות פלסטינים על מדים ועל אזרחי, אלא שבכלל מדובר בסיפור על שישראל היא זו שהורגת ילדים פלסטינים בעזה.

כחלק ממסע התעמולה, “משרד הבריאות" של ממשלת חמאס בעזה, מפרסם בכל יום, ולפעמים כמה פעמים ביום, את מספרי ההרוגים והפצועים, והם כמובן מדגישים שרבים מההרוגים הם ילדים.

אציין שדוברי חמאס-דאעש במשרד הבריאות הנשלט על ידם והממונים על ידם, לא מוסרים נתונים המזהים את ההרוגים והפצועים באופן כלשהו, אלא רק מספרים, ואוסיף שבאופן קבוע, הם מפרסמים שיש מאות הרוגים, בתוך דקות מתקיפה ישראלית, או מפיצוץ אחת מכ- 500 רקטות פלסטיניות שנפלו על ראשי העזתים משיגורים כושלים מאז שבת השחורה, מספרי הרוגים שכמו במקרה של "הפצצת בית החולים" שהתבררה כנפילת רקטה פלסטינית, או הפצצה על ריכוז מחבלים בג’באליא.

 

עוד אציין שאצל דוברי מכונת התעמולה הפלסטינית, הילדים שנכללים בספירה הפלסטינית בעזה וביו”ש, יכולים להיות גם נערים שמשתתפים בלחימה, יורים בנשק חם על חיילים או אזרחים, זורקים מטעני נפץ. וכמובן שבספירה נכללים גם ההרוגים והפצועים ממאות הרקטות הפלסטיניות שנופלות על ראשי הנשים והילדים ברצועת עזה.

ברור לכולם שהמספרים שמוסרים דוברי משרד הבריאות של חמאס-דאעש, הם מספרים שקריים ומנופחים, אני רק תוהה אם המספרים המוצגים שקופצים בכל פעם שהשקרנים של חמאס-דאעש מוסיפים את "מאות ההרוגים מהפצצה ישראלית" שהייתה או שלא הייתה, יורדים בהתאם כשמתברר שהיו רק כמה עשרות הרוגים ופצועים, מה שלא ראיתי לו עדות בפרסומים.

 

מכונת התעמולה הפלסטינית מעלה בעיתונות וברשתות החברתיות תמונות וסרטונים, וכמובן שמשתמשים בצילומי ילדים על רקע הריסות, וילדים פצועים ומתים. נכון שמלחמה זה דבר נורא, ושבמלחמה בה המחבלים הפלסטינים מסתתרים מאחורי ומתחת לנשים וילדים, ייפגעו גם נשים וילדים. אבל צריך לזכור שמכונת התעמולה הפלסטינית = פאליווד (Pallywood) מייצרת את התמונות והסרטונים בהתאם לצורכי התעמולה ושטיפת המוח הנדרשת, ולכן נראה גם את הסרטון של בובת "התינוק המת" בבית החולים, ואת אותה ילדה באותם הבגדים, “מחולצת מהריסות" ונישאת על כפי "המחלצים הגיבורים", בשלושה (!) מקרים שונים…

אבל פרסום תמונות וסרטונים אותנטיים ושקריים אינו מספיק, וכחלק ממסע התעמולה צריך לתעל את הרגשות של דעת הקהל שהיו נגד חמאס-דאעש ומעשי הזוועה שביצעו בשבת השחורה, ולהפנות את הכעס כלפי ישראל. זה לא מספיק, כי זה לא מספיק סתם לכעוס על ישראל ולקרוא לחרם על ישראל, היות וזה עלול להיתפס כהמשך סר טעם של קמפיין מתמשך של ארגונים אנטי ישראלים תומכי BDS.

 

לכן כחלק מהקמפיין החדש של "כמה מסכנים הפלסטינים שישראל הורגת להם את הילדים בעזה" ובו קריאה להחרמת חברות אמריקאיות וחברות בין לאומיות, שנתפסות אצל הפלסטינים ותומכיהם בעולם, שעושות את המעשה הנורא והבלתי יאמן של הבעת סלידה ממעשי הזוועה של השבת השחורה, או סתם נתפסות כחברות שתומכות בישראל.

קמפיין זה כמו הקודמים לו, כמובן פונה לרגש, והחברות האלה הפכו למטרה בקמפיין שנאה, שבו כווווווולם נקראים להחרים את החברות ומוצריהן, והסיבה שמכונת התעמולה הפלסטינית נותנת לקריאה לחרם היא: "החברות האלה מממנות הרג ילדים” ופרסומים ברשתות הדוברות ערבית: "هذه الشركات تموّل قتل الأطفال".

באחת מגרסאות הקמפיין הועלה לרשת סרטון מאויר עם פס קול דרמטי, בו רואים את מוצרי חברות נעים על סרט נע אל עבר "מונה קורבנות" של ילדים, ילדות ומבוגרים הרוגים וכמובן מונה לכסף ממכירת המוצרים, ובטקסט הלווה את הסרטון ברשת, עולה כמובן הטענה שהחברות האלה ממנות הרג ילדים.

לצערי, בכל מה שקשור במאבק התודעה והשפעה על דעת הקהל העולמית, יש לנו הרבה מה ללמוד ממכונת התעמולה הפלסטינית המשומנת, שעובדת כבר שנות דור ללא לאות, להשחרת מדינת ישראל בדעת הקהל, וקביעת הטרמינולוגיה (עיינו ערך "ישראל מדינת אפרטהייד") ונושאי השיחה והדיון, תוך הפיכת ארגוני הטרור הפלסטינים לקורבן, ואת ישראל המותקפת על ידי חמאס-דאעש ושאר ארגוני הטרור הפלסטיני, לתוקף האכזר של העם הפלסטיני המסכן וחסר הישע, כמו במקרה של הקמפיין החדש.

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות