דיווח: ישראל הפציצה בשלישית בימים האחרונים את שדה התעופה חלב שבסוריה

כלי טיס ישראלים תקפו היום, יום רביעי, 25 בנובמבר, את נמל התעופה הבינלאומי בחלב, והוציאו אותו משירות בפעם השלישית תוך מספר ימים. 

מקורות תקשורת סורים אמרו כי תקיפה אווירית כוונה לצד המזרחי של מסלולי ההמראה של נמל התעופה הבינלאומי בחלב באמצעות ירי של שני טילים, והוציאה את שדה התעופה משירות. 

אתמול דיווחו מקורות סורים כי נמל התעופה בחאלב חזר לפעול, וכי תיקון הנזקים בנמל התעופה של דמשק עדיין נמשך, ימים לאחר שהופצץ על ידי כלי טייס ישראלים. 

שדות התעופה הבין לאומיים בדמשק וחאלב בסוריה יצאו משירות כתוצאה מהפצצה ישראלית בו-זמנית ביום ראשון, שהביאה גם להרג של שני מטאורולוגים. זו הייתה הפעם השנייה שכלי טייס ישראלים מפציצים את שני שדות התעופה בו-זמנית ומוציאים אותם משירות, מאז החלה הפצצתה על רצועת עזה הנצורה לפני שבועיים. גם נמל התעופה של חלב לבדו הופצץ שוב.

שמונה חיילים נהרגו ושבעה כוחות משטר נוספים נפצעו מהפצצות ישראליות,ביום רביעי עם עלות השחר, על כמה מאחזים צבאיים סורים הכפרי של דרעא שבדרום המדינה.

דובר צה"ל מסר בהצהרה באתר הרשת החברתית "X": "בתגובה לשיגור הטילים מסוריה לעבר ישראל אתמול, תקפו מטוסי קרב של צה"ל את התשתית הצבאית ומשגרי הטילים של כוחות המשטר הסורי".

קרדיט: בלדי ניוז