דווקא היום הכתובת על הקיר- הגיס החמישי המאיים על קיומה של ישראל. דעה

דרשתו של השייח כמאל אל חטיב סגן יו"ר התנועה האיסלאמית בישראל ביום שישי היתה חדה וברורה בלי שום ניסיון ליפות אותה.
"קראנו אתמול ואנו קוראים היום, וגם מחר, פעם, אלף פעמים, ומיליון פעמים, השחרור קרוב, בשרו הגאולה".
בכל שישי מידי שבוע דרשתו בשידור חי מהמסגד עולה ליוטיוב, אין כמעט דרשה שלו שפספסתי בשנים האחרונות.
הערבי בעל אזרחות ישראלית הזה עם הבוס שלו ,ראאד סאלח, מחזיק במיליציה של 10,000 לוחמים מצויידים בנשק הנקראת 'אל חיראק אל פחמאווי' שלוחמיו נושאי תעודת זהות ישראלית. הם מסונפים לארגונו, ארגוני פשע, כמשפחות חרירי ג'ארושי ועוד, גם ארגוני פשע יהודים עובדים אתו.
אתם יכולים גם לחבר אליו 50,000 נושאי נשק בדואים מהדרום, דעא"שיסטים שלא שמעתם עליהם בכלל.
כולם, מחכים להוראת יום פקודה.The Israeli Occupation's Perpetuation of Crime Among '48-Palestinians: Gang  Control and Investigation Negligence | Al-Estiklal Newspaper
קרדיט: רשתות חברתיות
וזו תגיע ישירות ממרכז השליטה הפיקודי של משמרות המהפכה של איראן הפועל מקטאר שהצהירה בימים האחרונים על תמיכתה הנלהבת בטבח השואתי בעוטף עזה.
כנראה מחכים שצה"ל יכנס לעזה, יהיה עסוק עד מעל לראש שם, ואז.
ואז, את מה שראיתם בבארי ובכפר עזה תכפילו פי כמה וכמה וכמה בתל אביב, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, פתח תקוה, בני ברק, לוד ורמת גן.
יעברו אצלכם מבית לבית, דלת לדלת, חצר לחצר. זה יכול לקרות בשבוע הבא או בעוד שבועיים ויום. זה יכול לקרות גם הערב ב 20.00.
"זו המערכה האחרונה", אומר חטיב, ומחרים מחזיקים אחריו דמויות שעד היום לא היה ניתן להאמין שהם תומכים בו, אני מדבר על ד'ר טלאל אבו ע'זאלה, רואה החשבון הליברלי, השקול, ו'המכובד' של העולם הערבי שבראיון לפני 3 ימים אמר כך: "לא משנה אם עזה תיהרס כולה, נבנה אותה שוב בשיטת בניה מתקדמת וחדשנית, לא משנה אם ימותו עשרות אלפי שהידים כי כדי לשחרר את העולם מגרמניה הנאצית רוסיה הקריבה מיליונים, ואין כל צל של ספק שתיכיף יצטרפו למערכה הגדה המערבית וערביי 48".
קרדיט: דף הפייסבוק של יצחק מגרפתה   קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות