פסולת אדם מוסלמי: טבח היהודים על ידי החמאס- הג'יהאד האציל והנקי ביותר

הנשיא לשעבר של האיגוד הבינלאומי של חוקרים מוסלמים, המלומד המרוקאי אחמד אל-ראיסוני, אמר כי מה שקורה בפלסטין משחר שבת האחרון הוא "ג'יהאד שאסף את כל הסיבות וההתחייבויות, כל האזהרות וההסתייגויות נעלמו, וכל התירוצים והתירוצים נפלו". 

במאמר שכותרתו "הקרב על פלסטין ואל-אקצא…הג'יהאד האציל והנקי ביותר", שפורסם על ידי אתרי תקשורת מרוקאים, כתב אל-ראיסוני כי הלחימה נגד המדכאים היא לגיטימית והכרחית לטובת המדוכאים, וכן לטובת כל האנושות והדתות, בהתחשב בעובדה ש"זהו הג'יהאד שמתקיים היום בפלסטין… זה לטובת כל המוסלמים, ולטובת האנושות כולה".

"כאשר המוסלמים אינם מסוגלים להגיע לפלסטין כדי לבצע את החובה ההכרחית הזו, ולהשתתף עם אנשיה בקרבות הג'יהאד והשדה שלהם, אין בעיה".

אל-מגריבי הוסיף, "אנו מסוגלים להקצות חלק מכספנו, מהכנסותינו ומהצדקה שלנו לג'יהאד ולמוג'הידין, ולמי שירש אותם במשפחותיהם, צאצאיהם וכל עמם".

הוא המשיך: "אנו מסוגלים לגייס את הקהילות שלנו ואת הסובבים אותנו להתמודד יחד איתנו, למען המודעות, התמיכה והניצחון, בכל הצורות והאמצעים האפשריים", כלשונו.

זה היום הרביעי ברציפות, מטוסים ישראלים ממשיכים לבצע מאות תקיפות מתמשכות נגד מטרות רבות בכל רחבי רצועת עזה .

עם שחר, בשבת, פתחו חמאס ופלגים פלסטינים נוספים בעזה במבצע "שיטפון אל-אקצא", ומנגד, צה"ל פתח במבצע "חרבות ברזל" וממשיך לבצע תקיפות אינטנסיביות על אזורים רבים ברצועת עזה.

מספר ההרוגים הישראלים הינו יותר מ-1,300, בנוסף ל-3000 פצועים, בהם 360 במצב אנוש עד קשה. משרד הבריאות בעזה הודיע כי מניין ההרוגים עלה ל-1100חללים ו-4,500 פצועים בפציעות שונות.

חרבות ברזל" המערכה בדרום ישראל (תמונת מצב נכון ל-10 באוקטובר 2023, 13:00) -  מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית

קרדיט: ערבי21    קרדיט לתמונה: דובר צהל