מופתי הר הלבנון: חיזבאללה הפיל את המדינה והשפיל את העם

המופתי של הר הלבנון, השייח' מוחמד עלי אל-ג'וזו, תקף את מיליציית חיזבאללה הלבנונית, והדגיש כי המיליציה ביטלה את מעמדה של המדינה מלבנון, וסיממה, רוששה והשפילה את האנשים באמצעות סחר בסמים.

העיתונאי הלבנוני טוני בולוס דיווח באמצעות חשבון הטוויטר שלו על הצהרות של אל-ג'וזו, בהן אמר: "אין יותר מדינה בלבנון. כך החליט חיזבאללה, שפועל לייצא 'חשיש' וסמים למדינות ערב, וטוענת שהיא הכי קרובה לאלוהים מכל השאר".

 

מרדים ומרושש את האנשים

אל-ג'וזו הוסיף, "חיזבאללה נחוש לסמם את האנשים, לרושש אותם ולהשפיל אותם, בתקווה שהוא ישלוט במצב ויהנה מהנפט המופק מהים, וייהנה מהברחות וסחר בסמים, מה שהופך אותו לבעל עושר רב מכסף לא חוקי".

המופתי סבר כי "חיזבאללה הרג את שכונתו בדאחיה (שבדרום ביירות), והצעירים שלו התמכרו לסמים. שחיתות מוסרית מופצת בכל מקום. סמים הורסים מוחות והופכים אנשים למשוגעים הכפופים לנגע ​​הקטלני הזה שהורס את גורמי הציוויליזציה והקידמה".

חיזבאללה הפיל את מדינת לבנון

על פי מה שדווח בעיתון הלבנוני " אל-ליוואה ", אל-ג'וזו אמר גם כי הבעיה של לבנון היא בהרכב העדתי המורכב שלה, מה שמעיד על כך שהפלורליזם הזה הפך לזירה של שנאה, קנאות ותסביכים פסיכולוגיים בעלי רקע היסטורי.

לדברי אל-ג'וזו, "קשה ללבנון לצאת מהמשבר שלה, כי המוח שלה קהה וחסר הכרה. הוא תוהה, מתי לבנון תקום ותתעורר? מתי היא תשתחרר מסמים? (קרדיט: אוריינט ניוז)