מילה על הקשר הפלסטיני למהומות בצרפת

כולכם שמעתם על המהומות בצרפת, שהמון מוסת יוצא לרחובות פריז וערים נוספות ברחבי צרפת, כדי לבזוז ולשדוד חנויות, נהגי משאיות, וסתם עוברי אורח תמימים, לשרוף מכוניות ואוטובוסים, לשרוף ולבזוז תחנות משטרה, להרוס רכוש ציבורי ולשרוף מבני ציבור, כולל ספריות.

אתם גם בטח שמעתם שהעילה למהומות ששורפות את צרפת, הייתה שצעיר ממוצא אלג’יראי בשם נאהל (Nahel) נורה למוות בידי שוטרים שעצרו אותו לביקורת, ואולי גם שמעתם שהצעיר החליט שלא מתאים לו לענות לשאלות השוטרים, והחל בנסיעה ואז נורה ע"י אחד השוטרים.

 

אולי לא שמעתם שהשוטרים עצרו את המרצדס עם לוחית זיהוי פולנית בה נהג נאהל הצעיר, אבל שהייתה ללא מדבקת Crit'Air (מדבקה המראה לאיזו קטגוריה של זיהום אוויר / שמירה על הסיבה שייך הרכב, שפותחה ע"י המשרד הצרפתי לאיכות הסביבה בשיתוף עם משרד הפנים הצרפתי, וישנן מגבלות תנועה באזורים שונים ובערים שונות לפי הקטגוריה לה שייך הרכב) שאמורה להיות מודבקת בפינה הימנית התחתונה של השמשה הקדמית, וגם כי ראו נהג צעיר, ורצו לבדוק אם יש לו רישיון.

השוטרים לא עצרו את נאהל בגלל שזיהו אותו, ולא בגלל מוצאו, ולא בגלל שהוא מוסלמי, אלא מהסיבה הפשוטה שבצרפת הגיל המינימלי לרשיון נהיגה ברכב הוא גיל 18 (רישיון A1 לרכב דו גלגלי עד 125CC מגיל 16, רישיון A2 לרכב דו גלגלי עד הספק 35KW מגיל 18, מעל למשאית ואוטובוס, מגיל 21).

 

אז בכלי התקשורת בעולם, לא תמיד מספרים לנו שנאהל הצעיר בן ה 17, נהג ללא רישיון, וניסה לברוח מהשוטרים. אבל גם לא מספרים לנו שנאהל הצעיר לא ממש היה מגיע ללימודים בבית הספר התיכון בו היה אמור ללמוד, וגם לא מספרים לנו שזו אינה הפעם הראשונה בה הסתבך עם שוטרים, ושהיה מוכר למשטרה, ולא בגלל פעילות התנדבותית למען הקהילה, אבל כן מספרים לנו בתקשורת, שעורכי הדין של המשפחה אומרים שלנאהל לא היה רישום פלילי.

כלי תקשורת בעולם מכסים את המהומות בצרפת, ובין היתר גם מראיינים את מוניה (Mounia) אימו של נאהל, שמספרת לכולם שלקחו לה – רצחו לה את הילד, שהיה רק ילד, ושבבוקר בו נהרג הוא נפרד ממנה בנשיקה ואמר לה שהוא אוהב אותה, ושהיא ענתה לו שהיא אוהבת אותו ושיזהר, ואז נאהל הלך לקנות המבורגר במקדונלדס, ואחר כך הודיעו לה שהוא מת.

אני מחכה לראות שכלי התקשורת יואילו לספר לנו שמי שמלבים את האש הם ארגונים אסלאמיים ובהם ארגונים פלסטינים המזוהים עם החזית העממית לשחרור פלסטין (חז"ע = PFLP) כמו Masar Badil = "תנועת הדרך הפלסטינית המהפכנית האלטרנטיבית" (Palestinian Alternative Revolutionary Liberation Movement) שפועל באירופה וצפון אמריקה בשיתוף פעולה הדוק יחד ארגון סמידון (Samidoun) = "רשת הסולידריות של אסירים פלסטינים" (Palestinian Prisoner Solidarity Network) למרות שסמידון מוגדר כארגון טרור בישראל, בארה"ב, בקנדה, והאיחוד האירופי, ושניהם פועלים באופן הדוק עם ארגוני שמאל קיצוני (וגם עם נטורי קרתא).

 

אני מחכה שכלי התקשורת יספו לנו איך אותם ארגונים שמציגים עצמם כארגונים של פעילי "זכויות אדם", מנצלים את אימו של נאהל כדי לדרוש "צדק לנאהל" ובאותה נשימה קוראים הארגונים האלה לראשונה באופן גלוי, קריאה לאינטפאדה בצרפת, כפי שתוכלו לראות באתר של Masar Badil ובאתר של סמידון.

אציין שארגוני "אהבת האדם" האלה, שקוראים לאינטיפאדה באירופה, משתמשים בסיסמה הקליטה: “מי שזורע עוול קוצר את ההתקוממות!”
“Qui sème la Hagra récolte l’Intifada !” (Those who sow injustice reap the uprising!)
שאולי נראית "תמימה" אבל זו אחת מהסיסמאות "המהפכניות" מבית היוצר של הברית האדומה-ירוקה, ברית ארגוני השמאל והארגונים האסלאמים, הפועלים יחד נגד המערב ונגד "האימפריאליזם" המערבי, וכמובן נגד מדינת ישראל.

ואציין שזו אותה הסיסמה בה משתמשים זה שנים קואליציית ארגוני שמאל קיצוני ואסלאם קיצוני לא פחות, שדורשים את שחרורו של ג’ורג’ עבדאללה (Georges Ibrahim Abdallah) מנהיג ארגון הטרור "הפלגים המזוינים של המהפכה הלבנונית" (الفصائل المسلحة الثورية اللبنانية = Fractions armées révolutionnaires libanaises) בצרפת, שנידון למאסר עולם ב 1987 על אחריותו לרצח יעקב ברסימן טוב, המזכיר השני של שגרירות ישראל בצרפת, רצח סגן הנספח הצבאי של שגרירות ארה"ב בצרפת, ניסיונות רצח של דיפלומטים ישראלים ואמריקאים נוספים ופיגועים אחרים.

אומר שלעניות דעתי, אנחנו נמצאים בשלב שלאחר תחילתה של מלחמת תרבויות המשולבת במלחמת דתות, ושאם מדינות המערב הנאור, לא יפקחו עיניים, ולא יתחילו לעשות מה שצריך, לא ירחק היום בו אירופה, ארה"ב, קנדה ושאר מדינות המערב שבשם הפוליטיקלי קורקט מתעלם מהמציאות ששורפת להם את הבית, לא יראו יותר כמדינות מערביות מתקדמות ומפותחות שאנו מכירים.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות