נקמת הרוסים על הריגת קצין בכיר שלה בסוריה: הפצצה חסרת אבחנה על אזרחים

אתמול דיווחו רשתות חברתיות ברוסיה כי קצין רוסי בכיר, בדרגת אל"מ , שהיה מפקד הכוחות המיוחדים של רוסיה בסוריה, נהרג בהפגזה ארטילרית של המורדים הסורים.

 

כל האזרחים הסורים הגרים באזור בו נהרג הקצין הבכיר הרוסי , ג'בל אלזאוויה, הבינו שהם צפויים לפעולת נקמה קשה מצד הרוסים ונקטו בצעדים למניעת פגיעות בנפש מצדם.

היום דיווח אתר חדשות סורי , אלדראר א-שאמייה , כי מטוסי קרב רוסים פתחו הבוקר בארבע תקיפות אוויריות על הכפר " פלייפל " – "فليفل"  והחוות שמסביב, תוך שימוש בטילים עתירי נפץ.

במקביל, כוחות המשטר הסורי ומיליציות בעלות הברית הפגיזו בארטילריה כבדה את העיירה "דיר סנבל" ואת העיירה "בינין" מדרום לאדליב .

גם דארת עזה באזור הכפרי המערבי של מחוז חאלב הייתה נתונה להפגזות ארטילריות דומות, והכפרים "אל-סרמניה" ו"אל-קאהירה" באזור מישור אל-ע'אב, מצפון לחמה, היו נתונים להפגזות ארטילריות אינטנסיביות.

בסוף שבוע שעבר , בימים חמישי ושישי, טס מטוס איסוף מודיעין אלקטרוני רוסי מדגם "אנטונוב – N30", מעל האזור הכפרי הדרומי של מחוז אידליב , במסלול שהגיע עד למרחב האווירי של אזור הכפרי הצפוני של חאלב, תוך ביצוע איסוף מידע על מנת ליצור בנק מטרות שהותקפו לאחר מכן.

ההפצצה האווירית והארטילרית גרמה לנזק משמעותי לרכוש הפרטי והציבורי של אזרחים באזורי התקיפה, אך לא היו אבדות בנפש.

הערה ברקע הכתבה: כשאתה מעצמה אתה יכול לעשות ככל העולה על רוחך כולל פגיעה אנושה באזרחים תוך הפרות של החוק הבינלאומי והעולם לא יפצה פה ולא יצפצף. החוק הבין לאומי מיועד רק למדינות קטנות שלא חוסות בצל כנפי הבריונים העולמיים.

غارات جوية روسية على جبل الزاوية جنوب إدلب

קרדיט לתמונה: משרד ההגנה הרוסי