"אין כמו אהבה לאמא"- צעיר אלג'יראי ישן ליד קבר אמו כשנתיים

סופרים ומשוררים נעזרים בעט ובמילים כדי לרפא את פצעיהם ולקונן על יקיריהם. באשר לשאר הציבור, הם מבקשים הקלה מהכאב והמרירות של האובדן באמצעות סבלנות ותחינה לאלוהים, או שהם מתמידים בכמה התנהגויות, מתוך מחשבה שזה יגרום להם לשכוח את ייסורי הפרידה.

איסמעיל בררבה ממחוז אדר בדרום אלג'יריה, הוא אחד הצעירים שאובדן האם הותיר בהם פצע עמוק, מה שגרם לו להביע את כאבו בצורה מיוחדת. שעורר הרבה אהדה ותדהמה ביחד.

פעילים הפיצו ברשתות החברתיות קטע וידאו בו נראה איסמעיל שוכב על בטנו ליד קבר אמו, וכתבו כי הוא נכנס לעצב והיסטריה גדולה מאז מות אמו לפני שנתיים.

מותה של אמו הותיר פצע עמוק בחייו

הזדהות וסולידריות

האירוע גרר תגובות רבות באתרי הרשתות החברתיות, שהתרשמו עמוקות מסבלו של הצעיר שנראה מדוכא ולא קיבל את רצון הבורא. העיתונאי אוסמה וואחיד כתב בעמוד שלו: "זהו סיפורו של הילד בראביה שבחר בקברה של אמו להיות מקום מגוריו ושלוותו. זה שיחרר אותו מכאב הפרידה והפרידה".

הוא הוסיף, "הילד האבל בראביה עדיין בזרועות אמו, מחבק קבר וישן לידו, מחבק את כאבה של אמו, שהייתה כל חייו.. ירחם ה' על הילד ועל אמו, שכן שניהם מתים, רק שהאם קבורה, והילד חי את צער הפרידה. וואחיד גם קרא לתושבי אדר לנחם את הצעיר ולנסות לעזור לו לצאת מהמשבר הפסיכולוגי שלו.

סיפורו של הצעיר עורר אהדה ברשתות החברתיות

 

הרשויות פעלו במהירות

סיפורו של איסמעיל ברביח ריגש את הרשויות המקומיות במדינת אדר, שם הטיל מושל המדינה על מנהל הבריאות והאוכלוסייה לתת לו תמיכה פסיכולוגית ורפואית. צוותי הסולידריות הלאומית העבירו אותו במהירות לבית החולים, שם אובחן וקיבל טיפול ראשוני. כמו כן, הוצב רופא מומחה למחלות נפש לעקוב אחר מצבו הבריאותי, אשר בתורו יעביר אותו לבית חולים מיוחד למחלות נפש על מנת לטפל בו.

הרשויות המקומיות החליטו לטפל במצבו פסיכולוגית ונפשית

קרדיט: אלערביה