"מעראג' 532": המל"ט המתאבד החדש של משמרות המהפכה האיראנים

ה- "מעראג' – 532" הוא מל"ט מתאבד החדיש ביותר של כוחות הקרקע של משמרות המהפכה האיראנים, עם טווח של 450 קילומטרים, טס בגובה של 12,000 רגל ויכול לשהות באוויר למשך 3 שעות, ויכול לפגוע בדיוק רב במטרות הנדרשות. 

מעראג' 532 יכול להמריא ממכונית

ראש ארגון המחקר של משמרות המהפכה האיראנים, המפקד עלי קוהיסטאני , הכריז על הניסוי המוצלח של כלי הטיס המזוהה עם משמרות המהפכה , שהוא כלי טיס בלתי מאויש עם מנוע בוכנה וטווח חד-כיווני של 450 ק"מ.  מל"ט זה יכול להמריא ממכונית.

קל להתקנה וקל לשימוש

מל"ט זה עם ראש נפץ של 50 ק"ג מסוגל לפגוע במטרות הנדרשות בדיוק גבוה. כמו כן, גוף המטוס של מטוס זה קל להתקנה והרכבה, ולכן לא נדרש זמן הכנה רב לפני השימוש בו מה שמגביר את מהירות התגובה הנדרשת.

נוכחות פעילה בכל התחומים הצבאיים והאזרחיים

המפקד קהסטני אמר כי "תהליך פיתוח תחום כלי הטיס הבלתי מאוישים במרכז המחקר העצמאי של כוחות היבשה של משמרות המהפכה האיראנים מתקדם במהירות משביעת רצון, ובעתיד הקרוב נוסיף עוד יכולות לחימה ומל"טים מתאבדים עבור הארגון שלנו.

 מל"טים הם בין הציוד שיש לו נוכחות פעילה בכל התחומים הצבאיים והאזרחיים כיום. ההתקדמות שהושגה על ידי מל"טים באיראן בשלושת העשורים האחרונים תמיד הייתה מרשימה, והמל"טים האיראניים, במיוחד בעשור האחרון, הראו ביצועים משופרים בתחומי המעקב, הזיהוי, וביצוע תקיפות בסכסוכים אזוריים, והם פעילים בזירות הקרבות באזור. התוכנית של מרכז האספקה ​​העצמית של משמרות המהפכה היא לנקוט בצעדים נרחבים בתחום התכנון והייצור של כל סוגי מל"טי הסיור, הלחימה וההתאבדות, ולענות על צורכי משמרות המהפכה האיראנים בתחום זה.

לפני פיתוח המעראג' -532, למשמרות המהפכה היו מל"טי מעראג'-  504 וכלי טיס בלתי מאוישים מדגם "מעראג'  113" .

קרדיט: אלחנאדק    קרדיט לתמונות: תסנים