דיווחים: ישראל תקפה במרחב דמשק. עדכונים

רשת החדשות של חיזבאללה – אלמיאדין מפרסמת הבוקר מפי הטלוויזיה הסורית כי עם עלות השחר היום, יום חמישי, ההגנה האווירית הסורית פעלה נגד תוקפנות ישראלית בסביבת דמשק.

סוכנות הידיעות הסורית, SANA, אמרה, "כוחות ההגנה האווירית שלנו מתעמתים עם מטרות עוינות במרחב האווירי של דמשק", לאחר שתחילה דיווחה על שמיעת "פיצוצים בסביבת הבירה דמשק".

כמו כן דיווחה הסוכנות כי "בערך בשעה אחת ועשרים בבוקר היום ביצע האויב הישראלי תוקפנות אווירית עם מספר טילים מכיוון הגולן הסורי הכבוש, מכוון לכמה נקודות בסביבת העיר דמשק, ומערכת ההגנה האווירית שלנו יירטו את טילי התוקפנות והפילו חלק מהם".

ראוי לציין, כך כותב אלמיאדין,  שסוריה חשופה כל העת לתוקפנות ישראלית בשטחה. לפני מספר ימים ביצעה ישראל מתקפת טילים בשדה התעופה הבינלאומי בחלב, וגרמה לנזק לנמל התעופה.

ברקע הפיסומים כי בתקיפה הלילה נהרגו אנשי חיזבאללה טוענת סוכנות אלמיאדין כי על פי מקורות מהימנים אין שום אמת בחדשות שמסתובבות על " מות הקדושים האחרונים של לוחמי חיזבאללה בסוריה ".

לפי אותן המקורות, מה שפורסם על ידי מצפה האופוזיציה הסורית על מותו של קצין בכיר בחיזבאללה במהלך ההפצצה האמריקנית האחרונה על דיר אזור אינו נכון לחלוטין.

תמונה

קרדיט לתמונה: אלרואייה ניוז