משמרות המהפכה האיראנים מפנים מפקדות במזרח סוריה מחשש להמשך הסלמה

היום, יום שני, דיווחו מקורות של מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם כי משמרות המהפכה האיראנים החלו בפינוי רבים מהמפקדות הצבאיות שלהם בעיר אל-בוקמאל באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור, על רקע הכוננות הגבוהה שהוכרזה בשורות אנשיה ואנשי המיליציות הנאמנות לה, כמו כן נפרסו כוחות רבים שלהם ברחובות מחשש לתקיפות אוויריות חוזרות, וההתרעה הגיעה במקביל לטיסת כלי טיס בלתי מאוישים לא מזוהים באזור.

מהמצפה נמסר כי כטב"מ סיור לא מזוהה ביצע סבב תקיפה שלישי, תוך פחות מ-24 שעות, במהלכו תקף מכלית המיועדת להובלת נפט, שהיה עמוס בנשק ובתחמושת עבור המיליציות האיראניות, מה שהוביל להשמדתו בעיירה אל-סווואיה באזור הכפרי של עיר המחוז -אל-בוקמאל, מזרחית לדיר א-זור, וכתוצאה מכך נהרג אדם אחד.

 

מניין ההרוגים של מיליציות איראניות עלה ל-11, כולל מפקד, כולם בני לאום סורי, במהלך 3 סבבי תקיפות, שהחלו ביום ראשון בלילה.

המצפה הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון תיעד את הריגתם של מפקד בכיר במיליציות האיראניות ושניים מחבריו בני לאומים שאינם סוריים, הבוקר, יום שני, כתוצאה מתקיפת כטב"מים, כאשר מכוניתו (טנדר בעל הנעה ארבע גלגלים) הייתה מטרת התקיפה. הבכיר האיראני הגיע אמש לאזור כדי לבדוק את אתר תקיפת המשאיות בכיכר אל-אוסטורה בעיירה אל-הארי, בעיר אל-בוקמאל , יום קודם לכן.

קרדיט: אלערביה