כוחות הביטחון הלבנונים "תפסו" 10 טון סמים.הכצעקתה?

כל אירגוני המשטרה ברחבי העולם אוהבים יחסי צבור ובמיוחד את אלו המהללים אותם ואת פועליהם.

משטרת לבנון אינה שונה גם אם העצמאות השלטונית בלבנון אינה ממש כמו שכל אחד מבין אותה.

כידוע אירגון החיזבאללה הלבנוני, שכוחו הצבאי עולה עשרות מונים על זה של צבא לבנון , מממן את פעילותו הצבאית והסיעודית מסחר בסמים חובק עולם יחד עם הלבנת כספים והפצת תרופות מזוייפות.

כל גורמי הביטחון בלבנון גם מודים שמי ששולט למעשה על שדה התעופה הבין לאומי של ביירות, השער הראשי בפני העולם למדינה , הוא ארגון החיזבאללה העושה שם ככל העולה על רוחו משל היה מדינה ריבונית.

לאור האמור לעיל מאוד מפליא לראות את התמונה שכוחות הבטחון הלבנונים חשררו לפרסום בכל אמצעי התקשורת הלבנונים והעולמיים.

על  פי ההודעה הרישמית  בתמונה רואים כ-10 טון סמים שנתפסו על ידם והיו מיועדים לשליחה לשווקי חו"ל.ערך התפיסה נאמד בעשרות רבות של מיליוני דולרים.

היות וכל שוק גידול ייצור ושייוק הסמים בלבנון נתון בלעדית לחיזבאללה הרי שטענתם על תפיסת הענק מוזרה משהו,אם לנקוט בלשון המעטה.

החיזבאללה, הנתון בקשיים כספיים מתמשכים עקב הוצאות המלחמה האדירות בסוריה ותשלומי סעד למשפחות הנופלים וללוחמים שנפצעו בקרבות ונותרו נכים, לא היה נותר אדיש לפגיעה כה קשה במערך הפיננסי שלו והוא כבר היה דואג שהסחורה תחזור למחסניו.אלא שמה שאנחנו רואים זאת הצגה מבויימת ומתוזמנת היטב.

ארה"ב של טראמפ ,שלא היססה לפוצץ את פרשת הפצת הסמים בשוק האמריקאי בתמיכת ממשלו של אובמה , דורשת ממשלת לבנון להראות פעילות נחושה בלחימה נגד סחר הסמים ושליחת אלפי טונות לשווקי העולם, וזאת בתמורה לתמיכה בנשק ובתחמושת אמריקאית,שכבר ראינו שחלקו מגיע ישירות לצבא החיזבאללה.

אז האם נראה גם לכם כאילו התמונה לעיל מבויימת ?

 

כתיבת תגובה