פקיסטן שלחה 4,500 חיילים לקטאר כדי לאבטחת משחקי המונדיאל

פקיסטן שלחה 4,500 חיילים לקטאר כדי לסייע באבטחה למונדיאל, שאמור להתחיל בשבוע הבא.

על פי אתר האינטרנט " Middle East Eye " הבריטי , קטאר ביקשה סיוע מכוחות הביטחון ושירותי המשטרה ממדינות שונות, כולל צרפת, ירדן, טורקיה, בריטניה וארצות הברית, כדי להבטיח את שלומם של 1.2 מיליון האוהדים הצפויים להשתתף במונדיאל, שמתחיל ב-20 בנובמבר.

האתר הבריטי אמר כי פקיסטן היא המדינה היחידה ששלחה חיילים רגליים לדוחא, עם 4,500 חיילי חי"ר שהגיעו לקטאר בשבועות האחרונים.

קצין בכיר בצבא הפקיסטני אמר כי הכוחות ייפרסו "במשימות אבטחה במקומות ומחוצה להם באופן שיימצא מתאים על ידי השלטונות הקטאריים".

משימת הכוחות היא לשמור על קבוצות הכדורגל

הכוחות המזוינים ישמרו על קבוצות הכדורגל בבתי מלון, בהזדמנות המשמעותית הראשונה שבה נשלחים כוחות פקיסטנים לחו"ל לספק שירותי אבטחה לאירוע בינלאומי.

פקיסטן הודיעה באוגוסט כי תשלח חיילים לקטאר כדי לסייע בהבטחת המונדיאל, לאחר שקטאר הודיעה על השקעות של 2 מיליארד דולר במדינה .

צוות אבטחה של פיפ"א אימן את החיילים הפקיסטנים לפני שנסעו לקטאר.

בהקשר זה, אמר בכיר פקיסטני ל"טלגרף": "צוות פיפ"א מסרה מידע על יציאה וכניסה לאצטדיון, אבטחת קבוצות כדורגל והיבטים ביטחוניים אחרים של האירוע העולמי".

ראוי לציין שלאחר הזכייה באירוח גביע העולם ב-2010, קטאר הכניסה שירות צבאי חובה ב-2014, המחייבת גברים בין הגילאים 18 ל-35 לשרת ארבעה חודשים בכוחות המזוינים.

على خطى تركيا..باكستان ترسل 20 ألف جندي إلى قطر

קרדיט: רשתות חברתיות