בכיר איראני: אם המשטר ייפול, אנשיו יוצאו להורג

מחמוד חוסייניפור, מושל מחוז מאזנדראן –  مازندران שבצפון איראן, הזהיר גורמים רפורמיסטיים ופונדמנטליסטים שאם יקרה משהו לאיראן בעתיד, אף אחד מהם לא יינצל, כולם יוצאו להורג.

אתמול, יום ראשון, 23 באוקטובר, אמר מחמוד חוסייניפור בישיבת מועצת המחוז: "אני יודע שכמה בכירים ישבו וניתחו מה יקרה בעתיד; כולם, כולל רפורמיסטים ופונדמנטליסטים, צריכים לדעת כי אם משהו יקרה למשטר באיראן, אז שלא יחשבו שהאויב יעזוב אותם. הוא יתלה אותם קודם".

בכיר מקומי זה הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית של איראן רוצה שכל בכיר במהפכה האיראנית יעמוד לצידה עד טיפת דמו האחרונה".

הוא הצהיר כי הודיעו לו שכמה בכירים בממשלה העלו ספקולציות וניתחו את עתידה של הרפובליקה האסלאמית לאור סבב ההפגנות החדש, ואמר כי מסיבה זו "מינינו אנשים לפקח על הבכירים".

חוסייניפור גם ייחס את הסיקור התקשורתי על מותו של מחסה אמיני במעצר ל"התקפות התעמולה נגד הרפובליקה האסלאמית", שלדבריו הביאו עמה "אפילו את שכבות הפשע של החברה".

בכיר מקומי זה טען, מבלי לספק כל ראיה או תיעוד, שרוב העצורים בהפגנות הנוכחיות באיראן "היו ממשפחות עניות וילדים להורים גרושים המושפעים חברתית".

ראוי לציין שהסבב החדש של ההפגנות העממיות באיראן החל בסיסמה "נשים, חיים, חופש" מאז 17 בספטמבר (ספטמבר) לאחר פרסום הידיעה על מותה של מחסה אמיני, וההפגנות נמשכות עד כרגע.

إيران إنترناشيونال-عربي (@IranIntl_Ar) / Twitter

קרדיט: איראן אינטרנשיונל