ממתקים אלג'יריים בין 5 הממתקים הטעימים בעולם… הדירוג

הוא נמס בפה מיד עם אכילתו. מרכיביו כוללים שקדים, ביצים, סוכר, וטעם מי פריחת התפוז. כך הגדיר TasteAtlas את קינוח "מקרוט שקדים", המעטר את מנות המשפחות האלג'יריות בהזדמנויות שונות, והוא דורג במקום הרביעי בעולם בין הממתקים הטובים ביותר , לפי מומחה TasteAtlas שבאתר.

על פי הסיווג האחרון שפרסם האתר באוגוסט, ודווח בתקשורת אלג'יראית בערבית ואפילו בתקשורת הבינלאומית, הקינוח האלג'יראי המפורסם, המכוסה בשכבת אבקת סוכר, נמצא במקום הרביעי ברשימת הממתקים המדורגים ביותר מבין העוקבים. , מבין 50 מדינות המוצגות בסדר זה עבור הממתקים הטובים ביותר.

שקדי מקרו מתוקים אלג'יראי
שקדי מקרו מתוקים אלג'יראי

מקרוט שקדים, לפי סידור זה, הוא הקינוח הכי טעים בעולם הערבי ובאפריקה, והשני בים התיכון.

Vanocni cukrovi
Vanocni cukrovi

המקום הראשון הוענק לצ'כיה עם קינוח Vanocni cukrovi, הדומה לסאבלי האלג'יראי.

roxakia
roxakia

למקום השני הגיעה יוון עם roxakia, מאפה טבעוני, מאוד פופולרי , עם וניל ושוקולד ועם נגיעה של קינמון ,וניל עם נגיעות של תפוז.

alfajoor

alfajoor

ארגנטינה הגיעה למקום השלישי עם קינוח האלפאחור. המאפה הזה מורכב משתי שכבות, עם מילוי מתוק. לעתים קרובות הם מכוסים בשוקולד, אבקת סוכר או ציפוי. המילוי מורכב לרוב מריבת פירות, מוס חלב או שוקולד.

המדריך הקולינרי, לאחר מתן הדירוג, מדגיש מאכלים אלג'יריים רבים. הודות לרשימה שפורסמה באתר האינטרנט שלהם בה מוצגים הדיסציפלינות השונות עם כמה תיאורים.

הוא גם הדגיש את הגסטרונומיה האלג'יראית ואת העושר הגסטרונומי שהמדינה מציעה בתחום זה.

ציוץ אלג'יראי
השחשוחה האלג'יראית
מרק Freekeh אלג'יראי
מרק Freekeh אלג'יראי
ספרינקלר אלג'יראי
אלרושתה  האלג'יראי
ציוץ אלג'יראי
אלשחשוחה האלג'יראי
מרק Freekeh אלג'יראי
מרק Freekeh אלג'יראי
הבישול האלג'יראי הוא הטוב ביותר בעולם הערבי

ראוי לציין כי הבישול האלג'יראי דורג ב-4 ביוני 2022, כבישול ערבי הטוב ביותר בשנת 2022, והשני ברמת המטבחים של יבשת אפריקה, על פי דיווח עדכני.

אלג'יריה דורגה 26 בעולם ברשימה שכללה את 50 המטבחים הטובים ביותר מכמה מדינות מיבשות שונות בעולם, ודורג במקום השני אחרי דרום אפריקה, המובילה במדינות היבשת החומה. סוריה דורגה במקום השלישי בעולם הערבי וה-35 בעולם. לבנון במקום הרביעי בעולם הערבי, תוניסיה במקום החמישי, ומצרים במקום השישי בעולם הערבי.

Tasteatles הוא מדריך טיולים חוויתי למטבח המסורתי המשלב מתכונים, ביקורות מזון ומאמרי מחקר כדי לחלוק טעם עולמי של המטבח.

מנות אלג'יראיות קיבלו 4.26 נקודות מתוך 5 נקודות. הודות ל-3 המנות שהוערכו, הן ה-rasheshh, the freekeh sherbet וה-shamchoka.

ברמה העולמית, אין דבר טעים יותר לפי הסיווג הזה, מהמנות הים תיכוניות, שהגיעו מאיטליה, ואחריה יוון וספרד בראש הרשימה.

לגבי הערבים, המוטבל הלבנוני, הצלחת שלו והתימין שלו, ואז השחשוחה המרוקאית, הגבינה הסורית המתוקה והטקטוקה התוניסאי, הם הטעם הטוב ביותר אחרי המנות מאלג'יריה.

ישראל במקום ה-35 …….     50 המאכלים הטובים בעולם : 

קרדיט: אלערביה