מפקד יחידת אבטחת האישים במשמרות המהפכה האיראנים נעצר באשמת ריגול

ערוץ החדשות האיראני  "עמאריון" – «عماريون» , באמצעות ערוץ הטלגרם שלו, המזוהה עם שירותי הביטחון של משמרות המהפכה, ציין כי שני גורמי ביטחון בכירים נמלטו אל מחוץ לאיראן.

מהערוץ נמסר כי, "על רקע חיסולם של שני מומחי תעופה במשמרות המהפכה בערים חומיין במרכז איראן ובמחוז סמנאן, פתחו משמרות המהפכה בחקירה של החיסולים האחרונים".

הערוץ הוסיף, לפי מקורותיו, כי "משמרות המהפכה הזהירו מההשלכות הקשות של החיסולים האחרונים במדינה, וכי מפקד האבטחה על  בכירי משמרות המהפכה האיראניים ,הגנרל עלי נסירי, נעצר באשמת ריגול., וכי שני "פקידים בכירים במערכת הביטחונית" נמלטו מהמדינה. הדו"ח האיראני לא פירט את הישות או המדינה שעבורה ריגל הגנרל נסירי, שהוא אחד המפקדים הבכירים הבולטים במשמרות המהפכה. 

הערוץ הוסיף, "יחידת האבטחה של משמרות המהפכה האיראנים אחראית להגנה על דמויות משפיעות ועל רוב הבכירים, ואנו עדים לדליפות מידע והתנקשויות בגלל השפעת כוחות חיצוניים בצמרת משמרות המהפכה והיחידה לאבטחת אישים בארגון".

המקורות אישרו כי "גורמים בכירים הזהירו מפני ההשלכות הנוראיות של חדירה למידע ודליפת מידע מתוך מנגנון האבטחה של משמרות המהפכה האיראניים, ודרשו ממשרד המודיעין של הממשלה לקחת על עצמו את האחריות להגן על האישים שכן היא פועלת היטב ואין עליה השפעה מגורמים חיצוניים".

המקורות אמרו כי "על משמרות המהפכה לטהר את שירות הביון ולהגן על הבכירים שלהם מפני הגורמים המספקים מידע לגורמים זרים. אחרת, סדרת החיסולים והתאונות תימשך, ובוודאי נהיה עדים לחיסולים ולחבלה כל עוד משמרות המהפכה אינם מקשיבים לאזהרות הללו".

قائد حماية الحرس الثورى الجنرال على نصيرى