סיפורה של פליטה אוקראינית יפהפיה שנכנסה לביתה של משפחה בריטית מאושרת

כאשר פליטה אוקראינית בשם סופיה הגיעה לביתם של טוני ולורנה, הבריטית כמעט בכתה משמחה שהיא תעזור לפליטה שארצה עוברת את מסע המלחמה, אבל מה שקרה כמה ימים אחר כך שזה לא היה מה שציפו.

הוא התאהב בפליטה אוקראינית

המשפחה אירחה את סופיה בניסיון למלא את חובתה לעזור לאוקראינים להימלט מהפלישה הרוסית, אמר הבעל, שכן היא הייתה האדם הראשון אליו פנתה בעמוד הפייסבוק שלו כשהציע את נכונותו לשכן פליטים.

טוני גארנט בן ה-29 ואשתו לורנה בת ה-28 קיבלו את פני סופיה בתחילת מאי, אך רק 10 ימים לאחר מכן נישואיהם המאושרים לכאורה נהרסו כשהפליטה האוקראיני הגיעה .

המאבטח טוני, המתגורר בברדפורד, מערב יורקשייר, אומר שהוא התאהב בנערה האוקראינית בת ה-22 ורוצה לבלות איתה את שארית חייו.

הוא ציין כי הוא מבין את מידת הכאב שיגרם לאשתו לורנה, והוסיף כי "לאחר מערכת היחסים שלו עם סופיה, הוא גילה רגשות שלא הכיר מעולם".

הוא ציין שהוא דובר את השפה הסלובקית, מה שהפך את התקשורת שלו עם סופיה, הדוברת אוקראינית וסלובקית, לקלה מאוד בגלל הקרבה הגדולה בין שתי השפות.

להרוס חיי משפחה

בעוד סופיה, שברחה מהעיר לבוב במערב אוקראינה, אמרה שהיא "אהבה" את טוני ברגע שראתה אותו בפעם הראשונה, והוסיפה שהיא חשה שהוא לא מרוצה מאשתו באותם ימים שבילתה בביתם.

כאשר הרגישה האישה את רגשותיו של בעלה כלפי סופיה ואת הרדיפה של האחרונה אחריו לחדר הכושר ולמקומות אחרים שאליהם הלך, היא החלה לחוש קנאה, וביקשה מסופיה לעזוב.

תגובת בעלה הייתה מזעזעת מאוד, כדבריו: "אם היא תעזוב, אני אעזוב איתה".

עשר שנות הנישואים הסתיימו תוך עשרה ימים בלבד, לאחר שטוני החליט לעבור לגור עם הפליטה האוקראינית והם עברו לגור יחד בבית הוריו, תוך שהם ממשיכים בחיפושיהם אחר בית נפרד.

בריטניה הודיעה כי הדלתות פתוחות בפני האוקראינים, והממשלה תטפל בהם "בנדיבות מרבית". היא רק קבעה שצריך נוכחות של קרוב משפחה המתגורר בבריטניה או שהם ידאגו לדיור בעצמם. כמו כן נקבע כי הם מקבלים אשרת כניסה המאשרת שהם "לא עובדים עבור רוסיה", או "מאיימים על ביטחון המדינה" בכל דרך שהיא.

סיפורו של פליט אוקראיני יפהפה שנכנס לביתה של משפחה בריטית מאושרת.. מבט בחיוך הוא אסון

קרדיט: סטפ ניוז