ניצחון הטכנולוגיה: טילים אוקראינים צדים משוריינים רוסיים מסתתרים

אמצעי התקשורת האוקראינית פרסמו קטע וידיאו שבו נראה מזל"ט מצלם כלי רכב וטנקים רוסיים חבויים בין העצים בפרבר של ערים שבהם מתנהלים קרבות עזים בין הכוחות האוקראינים לכוחות הפולשים של מוסקבה.

לפי העיתון הטורקי , Yeni Şafak , הכוחות האוקראינים הצליחו, לאחר תהליך ניטור מדויק, באמצעות מזל"ט, להשמיד בזה אחר זה את כלי הרכב הצבאיים הרוסיים שהוחבאו ביער.

אמצעי תקשורת ציינו כי המל"ט חשף את מיקומי כלי רכב צבאיים רוסים, ולאחר מכן נתן את הקואורדינטות שלו לחיל התותחנים והטילים האוקראיני, שהפציץ אותם בצורה מיטבית והפך אותם למסה בוערת ולשרידי אפר.

צבא אוקראינה הודיע ​​אתמול על השמדתה וטביעתה של ספינת נחיתה רוסית בנמל הכבוש ברדיאנסק שבים אזוב בדרום מזרח המדינה, בעוד שרשויות העיר אודסה אישרו כי בתקיפה נהרגו שלושה חיילים רוסים ואחד עשר פצועים נוספים.

" סוכנות איכלאס " הטורקית פרסמה קטע וידאו של הרגע שבו אירע פיצוץ אדיר בספינה הרוסית שעוגנה בנמל, ואחריו פרצה אש ועשן סמיך התפשט באזור, בעוד שהצי האוקראיני אמר כי ספינת נחיתה גדולה, "אורסק" ,שהתלוותה לצי הפולשים הרוסים בים השחור, הושמדה בנמל ברדיאנסק, שנכבשה, ועלתה באש.

מתחבאים ביער:

رغم كل محاولاتها للاختباء.. صواريخ أوكرانية تصطاد المدرعات الروسية وتحولها  لرماد (فيديو) - أورينت نت