איראן השתלטה על מתחם מחסני הצבא האסטרטגים של סוריה במחוז חומס

ביום ראשון, השבוע,  סיימה המיליציה של משמרות המהפכה האיראניים להכין מתחם אבטחה לכוחותיה באזור מחסני מוהין באזור הכפרי המזרחי של חומס.

داعش" يعلن السيطرة على مستودعات مهين بريف حمص ويقترب من الطريق الدولي

מקור מיוחד אמר לרשת "עין הפרת" כי המתחם החדש כולל את המטה ונקודות השליטה של משמרות המהפכה, כחלק מהתוכנית האיראנית השואפת לשלוט בכל מתחם המחסנים שהיה בעבר המתחם השני בגודלו של צבא סוריה בו הוא איחסן כמות נשק ותחמושת אדירות עד שדאעש השתלט על האזור ובזז את כל הנמצא במחסנים אלו.

המתחם משתרע על פני שטח של חצי דונם וכוללת מבנים מוכנים שם ינהלו את כל נושאי השמירה ,הסיור והלוגיסטיקה,  פיקוד, תחזוקת כלי רכב צבאיים ומבנה לאחסון דלק.

הגורם אישר כי המיליציה מנעה מכוחות המשטר להיכנס למתחם, שהעבודות לבנייתו החלו לפני כחודשיים והסתיימו ביום ראשון, והנמצא בצד הדרומי של המחסנים המשתרעים על פני שטח של כ -30 הקטרים ​​.

السيطرة على مستودعات الذخيرة في بلدة "مهين" بريف حمص - الدرر الشامية

ראוי לציין כי המיליציות האיראניות חיזקו בעבר את נוכחותן באזור מחין, דרומית מזרחית לחומס, בתוך מספר נקודות אבטחה ומרכזים מול מחסנים.

قوات المعارضة تسيطر على ثاني أكبر مستودعات للذخيرة في سوريا - عنب بلدي

המיליציות האיראניות פועלות באופן שוטף להרחבת אזורי ההשפעה שלהן וחולשות על אזורים נרחבים ליד בסיסים צבאיים חשובים ואתרים שולטים הנמצאים באזורים גבוהים.

איראן משלימה את הפרויקט שלה לשליטה באזור הכפרי של חומס. ואתרים חדשים אסורים לכוחות המשטר
קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות