תחזיות מחרידות לחוזה עתידות עיוורת בבולגריה: 2022, שנת האסונות!

שעות לפני כניסת השנה החדשה, שנת 2022 , אין יותר מעניין מאשר לקרוא, עם קורטוב קטן של רצינות בלבד, מה יש לאנשים " צבעוניים במיוחד" לנבא.

והפעם נראה מה אמרה עיוורת בולגרית שפעם בשנה מפנים אוזן קשובה לכיוונה.

הבאבא ונגה – بابا فانغا הבולגרית חושפת תחזיות חדשות לשנת 2022, ומה שמחכה לכדור הארץ בשנה החדשה, והדגישה כי העולם יהיה עד לאירועים רבים שישפיעו על גורל האנושות.

מגדת העתידות חוזה שמדענים יגלו וירוס קטלני בקרחונים בחלק המערבי של רוסיה, במיוחד באזור סיביר. לדבריה, הנגיף נלכד וקפא בעבר, אך עקב ההתחממות הגלובלית הוא " יתעורר " ויתפשט בכדור הארץ ויהווה איום רציני על האנושות.

לדבריה, העולם יהיה חשוף לאסונות טבע ופגעי מזג אוויר קשים, שיהפכו את חיי האדם לבלתי אפשריים במקומות מסוימים עקב הוריקנים, שריפות, שיטפונות ורעידות אדמה, תוך ציון כי ארצות הברית של אמריקה תהיה חשופה לסערות קרח מפחידות.

היא הוסיפה כי מדינות סקנדינביה יהיו חשופות לעלייה גדולה בטמפרטורות, וכי יבשת אירופה השנה תושפע קשות משיטפונות, והדגישה כי אוסטרליה תהיה עדה בשנת 2022 לגלי שריפות מתמשכים ולהתייבשות.

רבות מהתחזיות של באבא ונגה, ששמה המלא הוא ונגליה גושטרובה, לשנת 2021 התגשמו, כולל המוטציה של נגיף הקורונה והטיל הסיני, אך תחזיות רבות אחרות לא התגשמו, כמו הופעת חיים שהגיעו מכוכבי לכת שונים על הפלנטה שלנו, וגם שאנשי כדור הארץ יקימו קשר עם עולמות רוחניים בחלל. כמו כן היא חזתה, בלא הצלחה יתרה כי הכלכלה האירופית תתמוטט וכי יגלו תרופה לסרטן.

אל תתפתו להאמין!!!