עשבי תיבול ותבלינים להגברת פוריות הגבר ולשיפור הבריאות המינית

עשבי תיבול ותבלינים המשמשים במטבח הערבי וההודי להגברת פוריות הגבר ולשיפור הבריאות המינית

המטבח המזרחי מאופיין בשימוש בתבלינים רבים, שהחלו להשתמש בהם בעבר, לא רק בגלל טעמם הטעים, אלא גם בגלל היתרונות שלהם שאנשים מכירים עוד מימי קדם לבריאות הגוף בכלל והבריאות המינית בפרט. הודו מפורסמת במיוחד בשימוש בתבלינים ועשבי תיבול רבים במתכונים למטבח ההודי, בעוד ששיעור התבלינים בכל פעם שאנו פונים למזרח התיכון, אמנם משתמשים באותם תבלינים בכל חלקי המזרח, אבל בפרופורציות משתנות.

עשבי תיבול ותבלינים לשיפור הבריאות המינית

ישנם צמחי מרפא ותבלינים רבים אשר שימשו בעיקר להגברת הפוריות ולטפל בבעיות פוריות ומחלות מין אחרות אצל גברים, תוך ציון כי הם משמשים גם לטיפול בבעיות רחם אצל נשים במקרים מסוימים.

בין החשובים מבין עשבי התיבול והתבלינים הללו הם פטרוזיליה, קארי, חילבה, קינמון וג'ינג'ר. מספר מחקרים נערכו על תבלינים ועשבי תיבול אלו, והגיעו למסקנה שמרכיבים אלו, המשמשים לעתים קרובות במטבח המזרחי, תורמים לשיפור הבריאות המינית בגברים.

קינמון

קינמון הוא אחד המרכיבים העיקריים המוספים למאכלים מזרחיים, והוא שימש בעבר לטיפול בעקרות גברית על ידי הוספתו למרכיבים אחרים, כי הקינמון עוזר להמריץ את מחזור הדם ולהרחיב את הוורידים, מה שמקל על זרימת הדם לכל איברי הגוף כמו גם למערכת הרבייה ונותן לגבר יכולת גדולה יותר להיות פעיל מבחינה מינית, וזה גם משפר את איכות הזרע.

באשר לנשים, הקינמון תורם לשיכוך כאבי המחזור, מכיוון שהוא מסייע בזרימת הדם ומונע דיסמנוריאה וסיבוכיה הכואבים.

1614609632Uz3dl

קָארִי

הקארי נמצא בשימוש נרחב במטבח ההודי, אך נעשה בו שימוש גם במזרח התיכון והוא נכנס למתכונים ערביים במשך תקופה ארוכה. הקארי תורם להמרצת מחזור הדם ומעניק לגוף אנרגיה רבה המשפרת את היכולת המינית של גברים, בנוסף לכך שהוא מעלה את החשק המיני וממריץ את הפרשת הטסטוסטרון וכן ממריץ את הזרע ומגביר את פעילותו.

 

curcumin2 1201x800 1

פטרוזיליה

פטרוזיליה שימשה זה מכבר במתכונים המגבירים את פוריות הגבר, שכן תכונותיה האנטי אוקסידנטיות (נוגדות החמצון) פועלות להרוג רדיקלים חופשיים המעכבים תהליכים חיוניים בגוף, כולל הפרשת הורמונים גבריים ותשוקה מינית.לפיכך, הפטרוזיליה תורמת להגברת החשק ולשיפור הבריאות המינית של גברים.

באשר לנשים, הפטרוזיליה תורמת לטיפול בכאבי מחזור, כמו גם במקרים של הפרעות.

פטרוזיליה מבושלת לנשים בהריון

ג'ינג'ר

הג'ינג'ר מתאפיין בטעמו החריף, המגיע בשל חומרי הזנה הרבים שהוא מכיל, הממריצים את תפקודי הגוף בכלל ותורמים להמרצת זרימת הדם בפרט. הג'ינג'ר מסייע לתנועת הזרע, ולכן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בקרב  צמחי המרפא המשמשים לטיפול בבעיות זיקפה ולמי שרוצה להביא ילדים לעולם.

ג'ינג'ר

החילבה

זרעי החילבה נבדלים בצבעם הצהוב הבוהק ונכללים במתכונים רבים של המטבח המזרחי, אם כי מולדתם העיקרית היא צפון אפריקה. החילבה תורמת לשיפור הבריאות המינית של גברים ע"י הגברת הפרשת ההורמון הגברי, אשר בתורו מגביר את החשק וממריץ את הפרשת הזרע.

 כמו כן, החילבה שומרת על בריאות הערמונית ומטפלת במחלות שעלולות להשפיע עליה. החילבה תורמת להפחתת עוויתות ותשישות גופנית ובכך מונעת את תחושת העייפות בזמן קיום יחסי מין, ובנוסף תורמת לשמירה על המלאי ההורמונלי של הגבר.

מהם היתרונות של חילבה לשיער לבן?

החילבה מספקת גם יתרונות חשובים מאוד בבריאות המינית של נשים, והיא משמשת בעיקר לנשים שעומדות ללדת על ידי שתיית חילבה מבושלת, שעוזרת להרחיב את צוואר הרחם ולהקל על תהליך הלידה הטבעית, והיא גם עוזרת לווסת את המחזור החודשי על ידי שתייה מתמדת.

9 عادات سيئة ستدمر الصحة الجنسية | عربي بوست

קרדיט : סטפ סוכנויות