גל תקיפות של דאעש נגד אתרי המיליציות של משמרות המהפכה במזרח סוריה

נראה כי הכוחות האיראנים במזרח סוריה נמצאים תחת גל מתקפות בלתי פוסק , הן מהאוויר על ידי כוחות האוויר של הקואליציה המערבית בהובלת ארה"ב ,ועל פי מקורות זרים גם על ידי כלי טייס ישראלים , והן מהקרקע על ידי כוחות דאעש הממשיכים בפשיטות ה-"פגע וברח" מתוך המדבר הסורי .

חוליות דאעש פתחו במתקפה נגד מיליציות איראניות במדבר העיר אל-בוקמאל, מזרחית לדיר א-זור, עם עלות השחר היום, שבת, 20 בנובמבר – כך מדווחים אתרי חדשות במזרח סוריה.

אתר החדשות הסורי – "אל-שרקייה 24"  דיווח כי חוליות הארגון פתחו במתקפה נגד מיליציות הנאמנות למשמרות המהפכה האיראניות בסביבת סכר מיזילה – سد معيزيلة  במדבר אל-בוקמאל.

האתר ציין כי העיר  המיליציות האיראניות הפועלות באזור העיר אל-בוקמאל קיבלו התרעה מוקדמת על ההתקפה המתוכננת של כוחות דאעש מה שגרם להם לשלוח תגבורת צבאית מחטיבה 47 של משמרות המהפכה למקום התקיפה המשוער.

התגבורת כללה רכבים המצוידים במקלעים כבדים ועשרות חמושים שהגיעו לאזור סכר מאיזילה ואילצו את הארגון לסגת לאחר שגרמו לו אבדות כבדות, לפי המקור.

ראוי לציין כי לאחרונה גברו התקפות הארגון בסוריה במספר צירים, בעיקר בג'בל אל-בישרי, בעיר סוחנא ובאזור המזרחי המדבר של מחוז דיר א-זור.