איראן: מספר קורבנות הקורונה חצה את ה-126 אלף. מתחיל גל שישי

היום, שבת, 30 באוקטובר, הודיע ​​משרד הבריאות האיראני כי נרשמו במדינה 128 מקרי מוות חדשים כתוצאה מהקורונה במהלך 24 השעות האחרונות, ויותר מ-7,000 מקרי הידבקות חדשים של הנגיף נרשמו בתקופה הנזכרת.

על בסיס זה, סך מקרי המוות באיראן עלה ל-126,126 מקרי מוות, בעוד שסך הנדבקים מהנגיף הגיע עד כה ל-5,916,211 חולים.

משרד הבריאות האיראני אישר כי 1,100 חולים אושפזו בבתי החולים במדינה במהלך 24 השעות האחרונות לקבלת טיפול, בעוד יותר מ-4,000 אנשים נמצאים בטיפול נמרץ.

הסטטיסטיקה הרשמית של הקורונה באיראן, אותה מפרסם משרד הבריאות מדי יום, מגיעה לאחר שארגון מערכת הרפואה האיראנית אישר בעבר כי הסטטיסטיקה האמיתית גדולה פי 3 עד 4 מהסטטיסטיקה הרשמית. כלומר אפשר ומספר הנפטרים מנגיף הקורונה באיראן חצה כבר את החצי מיליון קורבנות.

ראוי לציין כי ההודעה הרשמית על הירידה במספר הנדבקים מקורונה באיראן מגיעה בתקופה שבה כמה גורמי בריאות איראנים הכריזו על "עלייה במספר החולים" אשר מהווים אתגר למרכזים הרפואיים האיראניים, כולל בירת איראן, טהראן, בהתחשב בכך שהעלייה הזו היא סימן לתחילת ההתפרצות של " גל שישי" במדינה.

במקביל לגלי החשש והביקורת הגוברת על ה"מהר לפתוח מחדש" עסקים ומרכזי חינוך, במיוחד בתי ספר ואוניברסיטאות, נשיא איראן אברהים ראיסי אמר היום, שבת, כי ינקטו צעדים כדי לפתוח מחדש מרכזי חינוך ואוניברסיטאות החל מה-22 לחודש נובמבר.

קרדיט לתמונה: https://www.iranintl.com/