נאסראללה- מילים כמו חול ואין מה לאכול לעם הלבנוני

נסראללה שוב ניסה להטביע את העם הלבנוני במילות של תקווה חסרות בסיס . נשא הערב דברים תוך הבטחות, כמו שהוא מבטיח כבר עשרות שנים , שממש בקרוב התשועה בא תבוא. אך כמובן רק נעשה יותר רע במדינה ואזרחי לבנון כבר אבדו את כל עתידם הכלכלי והם תלויים ברצונם הטוב של החיזבאללה שיאפשרו להם להמשיך לחיות . העם הלבנוני כבר מזמן לא מאמין למאחז העיניים הדגול. הוא יודע שמהרגע שאיראן תשתלט על המדינה גורלה יהיה דומה לזה של סוריה , תימן  ועיראק. חורבן גדול מצפה למדינה.

נאסראללה אמר בין היתר :

*- : אנו נמצאים במצב קריטי מאוד במדינה וכולם נדרשים להקריב. איננו מבקשים מכם להקריב את דמכם או את דמם של ילדיכם. יש להרכיב ממשלה בכל מחיר.
אנו נמצאים במצב בעייתי בלבנון שיכול להסלים לכאוס מוחלט.
*- אחת הסיבות הגדולות ביותר מאחורי המשבר הזה היא חמדנות אנושית. אני לא אכלול, אבל כמעט כל חברות ייבוא הנפט נתנו פקודות להסתיר בנזין וסולר לאחר שהגיעו ללבנון, וחיכו שהמחירים יעלו וייצרו יותר רווחים.היו דיווחים כוזבים שטענו כי לא נוכל לייבא נפט מאיראן מאחר ולאיראן אין מספיק לעצמה . אלה שקרים. ההצעה של איראן עדיין עומדת, ובוודאי נייבא בנזין וסולר מאיראן.
כאשר אנו נביא בנזין מאיראן, נוכל לייבא אותו לאור היום, בגאווה. כאשר נעשה זאת, למי ניתן לו, ובאיזה מחיר … כל הפרטים הללו יחשפו מאוחר יותר או על ידי הצהרה רשמית של חיזבאללה בלבד. אל תסמוכו על שום דבר שהתקשורת אומרת.
*- האמריקאים עומדים מאחורי כל הכאוס במדינה שלנו, וחדר המבצעים הקידמי שלהם הוא השגרירות.
לכל לאלה במדינה שלנו הקוראים להתערבות זרה אני מבקש מכם להסתכל על אפגניסטן היום. שנים לאחר התערבות אמריקאית ביצירת סכסוך בין אגפי המדינה השונים, הם החליטו לעזוב בלי להניד עפעף. אמריקה השאירה מאחור מיליוני אפגנים לגורל לא ידוע. אם זה נכון שארה"ב פרשה מאפגניסטן בהסכמה עם הטליבאן, אז זו הוכחה לכך שארה"ב בגדה והשאירה מאחור את "חבריה".

*- עלינו להפוך את הכלכלה שלנו ליצרנית על ידי תמיכה בתעשיות ובחקלאות. אם נמשיך להיות תלויים באחרים, נרעב ברגע שהם יחליטו לסגור את הברז.

*- היחידים המגנים על לבנון הם תושבי לבנון, ההתנגדות והצבא. נילחם וננצח במלחמה זו, ארצות הברית ייצאו מהמלחמה הזו מושפלים ומובסים. אנו לא סוגדים לאף אחד מלבד אללה. אלה זמנים קשים מאוד, אך אנו יכולים לעבור אותם בעזרת הרצון החזק וההתמדה שלנו.

*- כדי לבנות מדינה, עלינו לסיים את ההגמוניה נעשה כל מה שצריך כדי לתמוך באנשינו. איראן כאן כדי לעזור בכל מה שאנחנו צריכים.
ההמונים שתמיד השתתפו בתהלוכה העשורא של המוחראם עדיין כאן, ולבם של מי שאוהב את האימאם חוסיין לא ייחלש מרעב או שמועות.

תמונה

קרדיט לתרגום דבריו : אפקט הפרפר מקבוצת נציב  קרדיט תמונות: רשתות חברתיות