אחד ממפקדיו הבכירים של החיזבאללה בסוריה נהרג

ביום שבת חשפו כלי תקשורת לבנוניים המקורבים למיליציית חיזבאללה את הריגתו של מפקד בכיר – עימאד אל-אמין בסוריה.

הדיווח הגיע שעות לאחר שהמצפה הסורי לזכויות אדם הודיע ​​ביום שבת כי סעיד אחמד קורשי, מפקד בולט בשורות משמרות המהפכה האיראניים , נהרג במהלך השעות האחרונות ,גם הוא על אדמת סוריה.

המצפה גם הבהיר כי נסיבות הריגתו של המפקד האיראני עדיין אינן ידועות עד כה, ולא ידוע אם נהרג מהתקיפה הישראלית האחרונה באזור הכפרי של מחוז חומס או בנסיבות אחרות.

אלקוראשי נחשב לאחד המפקדים הבולטים של מיליציית "חטיבת פתימון", והוא בעל אזרחות איראנית. הוא נמצא בסוריה מאז 2013 והשתתף בפעולות צבאיות רבות עם קאסם סלימאני, המפקד  לשעבר של כוח קודס.

תקיפות ישראליות

ראוי לציין כי המצפה דיווח בתשיעי לחודש זה, על הריגתו של מפקד במשמרות המהפכה האיראנים , שהוא גם איראני, כתוצאה מפיצוץ מטען צד שהופעל עליו במדבר המזרחי של מחוז חומס. סביר להניח שדאעש הטמין את המוקש באזור, בהתחשב בכך שאזור התקרית הוא בין האזורים בהם הוא פעיל באופן משמעותי מאוד.

ראוי לציין שמאז תחילת השנה, ועד היום, תקפה ישראל יותר מ -14 יעדים, בין אם באמצעות טילים או תקיפות אוויריות, שהביאו להשמדתם של כ 41 יעדים, כולל בניינים, מחסני נשק ותחמושת. , ומפקדות איראניות, מרכזי פיקוד ומבני ביטחון.

התקיפות הישראליות חודשו על אזורי מרכז סוריה בליל חמישי האחרון, שכוונו למעוז של מיליציית חיזבאללה באזור אלקוסייר שבנפת חומס, בתקיפה שהיא השנייה תוך 48 שעות.