"נהפוך את האיום להזדמנות"-אוהד חיזבאללה מצטלם ליד הכור בדימונה

מספר קטעי וידאו ,שהועלו ברשתות החברתיות ,מראות תמונת מזכ"ל החיזבאללה – חסן נאסראללה ביחד עם השחיט (שגיאה במקור) עימאד מורניה מודבקת על חלון מכונית ומתבדרת לה ברוח , כשברקע, לא יותר מ-5 ק"מ , נראה הכור הגרעיני הישראלי שבדימונה.

הכותרת של התמונה היא בעברית ומכריזה בלשון שלא משתמעת ל-2 פנים : "נהפוך את האיום להזדמנות". ללמדך כי החיזבאללה מתכוון לירות את טיליו ארוכי הטווח לעבר הכור בדימונה על מנת לפגוע בו בכוונה תחילה.  

צילום ילדותי זה,שנעשה, ככל הנראה, על ידי אחד מערביי ישראל,או אחד הבדואים שבנגב , תמורת תשלום , כדי ליצור השפעה תודעתית על מקבלי ההחלטות בישראל שלא להוציא לפועל מכה מקדימה לחיסול היכולות הבליסטיות המתקדמות של החיזבאללה באזורנו ,אינו מהווה איום של ממש  רק מעיד מי הם אותם אלו הנמצאים מולנו.

ועל רקע חשיפת חלקה של ישראל בהשמדת הכור הגרעיני בסוריה ,לפני יותר מ-10 שנים באזור מחוז דיר א-זור, והדילמות הקשות שעמדו בפני קברניטי המדינה האם לפגוע בכור אם הוא כבר חם מחשש לאסון הומניטרי רחב היקף   , טוב לדעת ששיקולים כאלו אפילו לא מתחילים להטריד את אויבינו המושבעים.

אם ישראל חושבת להלחם נגד אויביה לפי אמות מידה מוסריות שלה , שלא תתפלא, כי כבר ברגעים הראשונים של מלחמה, אם וכאשר תפרוץ,בין ישראל לאירן והחיזבאללה, המטח הראשון של כמה עשרות טילים בליסטיים ארוכי טווח ,המצוידים במנגנוני הכוונה מדויקים ביותר , ייצא דווקא לעבר דימונה בכוונה תחילה לנסות ולהפוך את הנגב לבלתי ראוי למגורי אדם לכמה מאות השנים הבאות . 

[img attachment="14752" /]

נגד אוייבים לא נלחמים עם יד ושתי עיניים קשורות. זאת מחשבה חולנית השמה בצד את האינטרס העליון של כל מדינה לדאוג קודם כל לאזרחיה ורק אחר כך לראות אם זה חופף את החוק שאחרים המציאו בשביל אחרים ולא ממש בשבילם.

ירי טילים בליסטים מדוייקים מלבנון וסוריה על דימונה – מצגת

[img attachment="15496" /]

**- מומחה לענייני מדינות המפרץ ותימן -הד"ר נחום שילה הגיב כדלקמן:

בדקתי את החומר הזה כי זה בהחלט מסקרן. להזכירכם היה לנו קטע דומה באזור חצרים לא מזמן. מסתבר שהכול פוטושופ, לפחות לפי דעת מומחה רלוונטי אתו נעזרתי.

כתיבת תגובה