חלב..מחקר מדעי חדש חושף את השפעתו הקסומה על גוף האדם!

מחקר מדעי שנערך לאחרונה העלה כי כוס חלב ביום יכולה להפחית משמעותית את הסיכון למחלות לב.

צוות חוקרים מצא גם כי לאלו ששותים חלב יש רמות נמוכות של כולסטרול, מה שמוביל לסתימת עורקים, התקפי לב או שבץ מוחי.

מחברי המחקר טוענים כי מי ששותה חלב מדי יום מפחית את הסיכון למחלות לב כליליות ב -14 אחוזים, כך לפי העיתון הבריטי "דיילי מייל".
ומדענים גילו כי אלו שסבלו ממוטציה שאפשרה להם לצרוך כמויות גדולות של חלב היו בסיכון נמוך יותר לחלות במחלות לב וכלי דם, לאחר שבחנו את המידע הבריאותי של כשני מיליון בריטים ואמריקאים.

המחקר המדעי האחרון בא כמכלול הולך וגדל של ראיות המראות כי מוצרי חלב יכולים למעשה להועיל לבריאותך.

המחבר הראשי והתזונאי מאוניברסיטת רידינג, וימאל קראני, אמר: "מצאנו כי בקרב המשתתפים שיש להם וריאציה גנטית הקשורה לצריכת חלב גדולה יותר, הם היו בעלי BMI גבוה יותר ושומן בגוף, אך חשוב מכך – היו להם רמות נמוכות יותר של כולסטרול רע. ".

הוא המשיך: "מצאנו גם שלבעלי מגוון גנטי יש סיכון נמוך משמעותית לפתח מחלת לב כלילית. כל זה מצביע על כך שהפחתת צריכת חלב עשויה שלא להיות נחוצה למניעת מחלות לב וכלי דם.

הצוות הבינלאומי לא הצליח למצוא קשר בין צריכת חלב רגילה לבין רמות כולסטרול מוגברות.

כאשר חיברו נתונים ממחקר הביובנק הבריטי, מחזור הלידה הבריטי משנת 1958 וממחקר הבריאות והפרישה בארה"ב, המדענים מצאו כי אלו ששתו יותר חלב היו בעלי רמות נמוכות יותר של שומנים בדם.
עם זאת, חוקרים בתחום המינרלים מצאו כי שותי חלב רגילים בדרך כלל היו בעלי אינדקס מסת גוף (BMI) גבוה יותר בהשוואה לאלו שלא שתו חלב.

הצוות מאוניברסיטת רידינג, שבדרום אוסטרליה, המכון הדרום אוסטרלי למחקר בריאות ורפואה, אוניברסיטת קולג 'בלונדון ואוניברסיטת אוקלנד נקטו גישה גנטית לצריכת חלב.

למרות שהשמנת יתר, סוכרת ומצבים אחרים המשפיעים על חילוף החומרים קשורים גם לצריכה מוגזמת של מוצרי חלב, אמר קריין כי אין שום הוכחה כי הגדלת צריכת החלב מגדילה את הסיכוי לחלות בסוכרת.

חלב ידוע זה מכבר כמסייע בבניית עצמות בריאות ומספק לגוף ויטמינים וחלבונים.