האופוזיציה הסורית: איראן שולחת לוחמים מסוריה להילחם לצד החות'ים בתימן

הקואליציה הלאומית של כוחות המהפכה והאופוזיציה הסוריים מסרה כי המיליציות האיראניות בסוריה החלו לשלוח לוחמים לתימן כדי לסייע למיליצייה החות'ית .

בהצהרתה, הקואליציה הלאומית קראה לקהילה הבינלאומית לנקוט עמדה נחרצת נגד הברית האיראנית סורית, הנתמכת על ידי רוסיה, כדי להבטיח את סיומה.

לדבריה, "במהלך עשר שנים ביצעו המיליציות השיעיות הנתמכות ע"י איראן אלפי פשעים, הפרות, מעשי טבח, פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות."

הקואליציה טוענת עוד כי "זה גם גרם להרס עצום, בריחה ועקירה מאסיבית של בני העם הסורי וכן גיוס מקרב הנוער הסורי והעברתם למחנות אימונים שבשליטת משמרות המהפכה וצרופם למיליציות שלה. "

הקואליציה הלאומית אישרה כי איראן החלה לאחרונה בפרויקט חדש לייצוא מיליציותיה מסוריה לתימן, כדי להפעיל אותם לצד החות'ים במלחמה האבסורדית המתמשכת נגד העם התימני.

"הקואליציה הלאומית פרסמה מאז ומתמיד את אזהרותיה לגבי הפרויקט האיראני באזור, וסיפקה לקהילה הבינלאומית עדויות על מה שהמדינה הנכלולית הזו עושה נגד העם הסורי ותפקידה ההרסני בסוריה."

במהלך התקופה האחרונה, פיקוד משמרות המהפכה האיראנים בדיר א-זור, שבמזרח סוריה, קבע תנאי ברזל לקבלת מתגייסים חדשים לשורותיה.

על פי אתר החדשות הסורי "פוראט פוסט", התנאי החדש הוא שהמועמדים החדשים יסכימו להיות מוצבים בכל מדינה שאיראן חפצה בה, כמו עירק, לבנון, תימן, לוב ואחרות.

بعد هزائم الحوثيين.. هل ترسل إيران مليشيات عراقية إلى اليمن؟ | الخليج  أونلاين