גל של תקיפות אוויריות לא מזוהות נגד מיליציות איראניות במזרח סוריה

מזל"טים לא מזוהים תקפו, בלילה של יום שישי – שבת, מספר אתרים השייכים למיליציה האיראנית באזורים הכפריים של אלבו כמאל, ממזרח לדיר א-זור.

מקור מיוחד מסר לתחנת טלוויזיה בסוריה,כי 5 תקיפות אוויריות פגעו בסביבת אלבוקמאל ובאזורים הכפריים שלה, מה שהביא לאבידות בקרב חברי המיליציה.

ההפצצה פגעה בבסיס האימאם עלי ובאזור אלת'ולאט, מדרום לאלבוקמאל, בנוסף לתקיפה בפאתי העיר אל-בוקמאל ליד גבעת אל-חוסייני.

כתוצאה מההפצצה נפצעו 4 אנשי מיליציה איראנים, בהם שני עיראקים, והם הועברו לבית החולים אל-קודס בעיר אלבו כמאל.

غارات جوية مجهولة تستهدف الميليشيات الإيرانية في ريف البوكمال

קרדיט לתמונה:צבא ארה"ב

המקור הצהיר כי לפני ההפצצה, מיליציית משמרות המהפכה האיראנים ומיליציות איראניות אחרות פינו את המחסומים ומצאו מחסה בעמדות באזורי מגורים  כדי לקחת אזרחים כמגן אנושי ובכך חשפו  מקומות מסתור חדשים שתפסו.

ב -19 במרץ האחרון, כלי טייס בלתי מזוהים תקפו טור של מיליציית משמרות המהפכה האיראניים, שכללה חמש מכוניות שהובילו נשק ותחמושת, כולל טילים, באזור מואיזילה בבאדיה (האזור המדברי) של אלבו כמאל, ממזרח לדיר עזור .

כתוצאה מההפצצה נהרגו 10 חמושים וכ- 15 נוספים נפצעו. הם הועברו לאזור אל-קום, שם מוצב המטה הצבאי של המיליציות האיראניות, ושתי מכוניות שהובילו נשק ותחמושת הושמדו כליל.

בעבר תקפו כלי טיס לא מזוהים מספר פעמים אתרי מיליציה איראנית באזור העיר אלבו כמאל, מזרחית לדיר א-זור, בכמה גלי תקיפה, בד בבד עם הטיסה מסיבית של מטוסי קרב "לא מזוהים" מעל שמי האזור, ובמיוחד מעל גבול סוריה-עיראק.

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב