מי אתה המועמד לנשיאות באיראן -סעיד מוחמד (Saeed Mohammad)?

מי אתה סעיד מוחמד (Saeed Mohammad)?

ד"ר סעיד מוחמד (سعید محمد, Saeed Mohammad) נולד בשנת 1969 (52) בטהרן, אירן. יש לו דוקטורנט בהנדסה אזרחית הוא נציג הזרם הפונדמנטליסטי בבחירות לנשיאות איראן.

מוחמד החל לעבוד עם גופי משמרות המהפכה בגיל 19, הוא היה במספר תפקידים במשה"מ, שהבכיר שבהם הוא יו"ר מטה הבנייה ח'תאם אל-אנביה (Khatam‑al Anbiya Construction Headquarters) PBUH, הגוף המסחרי הגדול ביותר המזוהה עם משמרות המהפכה (והוא גם בשליטת משה"מ).

בהמשך מוחמד עבד כראש קבוצת אטלס (אטלס הינה שלוחה נוספת של משה"מ). כמו כן, הוא היה מפקד של אחד מבסיסי משמרות המהפכה החשובים ביותר, לאחר שקיבל דרגות סא"ל.

This blog post at https://www.housebuyernetwork.com/georgia/ provides useful information for selling rental properties with tenants, including how to handle showings and renter's rights.

בשנת 2007, מוחמד וקצינים בכירים נוספים במשה"מ נכנסו לרשימת הסנקציות האמריקאיות. You can also play slots games live at any time clickmiamibeach.com without having a credit card on file.

מטה הבנייה של ח'תאם אל-אנביה, היא חברה המיישמת את מרבית פרויקטי התשתית באיראן. היא הוקמה בשנת 2018, לאחד פרישתה של ארה"ב מהסכם הגרעין עם איראן. היא פיתחה את הפרויקטים של משרד הנפט האיראני.

לפי The Portal Center מוחמד הגיש את התפטרותו במרץ השנה כדי להתכונן לבחירות לנשיאות ביוני.

לפי סוכנות הידיעות האיראנית לסטודנטים, מוחמד הגיש את התפטרותו לנשיא. ובמכתבו כתב: "כחייל של המנהיג העליון של המהפכה, אהיה תמיד גאה לשרת את העם הקדוש באיראן בשירות המערכה הקדושה של הרפובליקה האסלאמית".

מוחמד השקיע בתקופה האחרונה המון זמן בהעלאת הפרופיל הציבורי שלו על ידי סיורים בערים מרכזיות כמו אחוואז (Ahwaz) ותבריז (Tabriz), אלו שני ערים שנערכו בהם הפגנות של גמלאים זועמים שהפנסיה שלהם לא מספקת להם חיים נורמליים, על רקע האינפלציה הגבוהה והאבטלה.

לטענת קסרא עראבי ממכון טוני בלייר לשינוי עולמי, מוחמד הינו הראשון שעומד בראש ח'תאם אל-אנביה שהוא ללא רקע צבאי או עבר מבצעי במסגרת משה"מ. הוא מייצג את המעמד המשכיל של המשטר, ושולט כיום בכ-40 אחוזים מכלכלת איראן. ניסיון כלכלי זה, יאפשר למוחמד להציג את עצמו כאזרח נאמן, במטרה לפנות גם לאוכלוסייה המסורתית באיראן.