מבזקי חדשות ליום 11-4-21

*- כוח משימה ימי בריטי שיכלול את נושאת המטוסים החדישה "המלכה אליזבט" מלווה בכוח תקיפה ימי גדול יחצו בחודש הבא את תעלת סואץ בדרכם לאוקייוס ההודי.

תמונה

תמונה

תמונה

*- מצרים השלימה בניית 3 בסיסים ימיים חדשים בשלושה כיוונים אסטרטגיים כחלק מתוכנית המודרניזציה המקיפה של כוחות הצבאיים המצריים שהושק על ידי הנשיא א-סיסי לפני מספר שנים. 1) בסיס פורט סעיד המזרחי 2) ע'רע'וב / בסיס 3 ביולי 3) בסיס ברניס.

תמונה

*- פריגטה מסוג פרי של חיל הים המצרי עורכת תרגיל ימי  (PASSEX) עם פריגטה של הצי היווני (F-461)  בים התיכון.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

*- הרמטב"ל המצרי נפגש עם עמיתו מצבא בורונדי .

תמונה

תמונה

*- מצרים ואוגנדה חתמו על הסכם שיתוף פעולה משותף להחלפת מידע מודיעיני ושיפור התיאום הביטחוני. הסכם שיתוף הפעולה המשותף נחתם ביום רביעי בין שירות המודיעין הצבאי המצרי למחלקת המודיעין הצבאי באוגנדה.

תמונה

*- הקהילה האיראנית באוסטריה ובאירופה מפגינה מול מלון גרנד במרכז הבירה וינה, בקריאה נגד המשלחת האיראנית של חמינאי ("טרוריסטים, טרוריסטים") לפני שנכנסה לאולם הפגישות עם הצד האמריקני שביידן שלח אליו כדי לדון בחזרה להסכם. הצד של חמינאי דורש הסרה מיידית של כל הסנקציות.

*- איך לא ייצא לאיראן הסכם טוב עם משת"פים אמריקאים ?

תמונה

*- פרסום עיראקי: " ביידן רוצה לחזור להסכם הגרעין עם איראן האחראית על הטרור העולמי והחותרת תחת כל מדינות ערב.

תמונה

*- תמונות לא מחמיאות של האנטר ביידן , בנו של הנשיא האמריקאי, שמתפרסמות ברשת.

תמונה

*- מטוס איסוף מודיעין אמריקאי היום מעל מעבר הגבול העיראקי-סורי "אלקאים".

תמונהתמונה

*- המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח כי משלוח נשק חדש המורכב מארבע משאיות, הכוללים טילים לטווח קצר ובינוני, השייך למיליציות הנאמנות לאיראן #إيران נכנסו בשבוע שעבר לשטח סוריה מ עיראק #العراق דרך מעבר הרכבת הבלתי חוקי ליד העיר אלבוכמאל #البوكمال הסמוכה לגבול עם עירק.

תמונה

*- כלי תקשורת בסודן דיווחו על עריכת משפטים לעשרות קצינים שהכריזו על מרד במחאה למדיניות הקשורה לקידום היחסים עם סעודיה.

*- על רקע המתח בין אוקראינה #أوكرانيا ורוסיה … המודיעין האמריקני אומר כי 4,000 חיילים רוסים עברו לחצי האי אוקראינה בחצי האי קרים.

תמונה