מבזקי חדשות ליום 5-12-2020. מתעדכן

*- בלאק שאדו: חברת שירביט לא שילמה את הכסף עד כה.
נראה כי הנתונים של הלקוחות, העובדים ועובדי המדינה אינם משמעותיים עבורם. אז אנחנו עושים את מה שאמרנו בשעה 9:00 בבוקר.

*- ‏עיתון אלאח'באר הלבנוני, שופרו של חזבאללה, בכותרת ראשית הבוקר:"רמת הגולן-ההתנגדות כאן להישאר".
היחסים בין קציני הצבא הסורי באזור לבין היועצים של ההתנגדות מצויינים.
הצבא הסורי בונה ביחד עם בני בריתו תשתית צבאית, מחנות אימון ונקודות צבאיות חדשות לאורך הגבול עם ישראל. (קרדיט – יוני בן מנחם)

*- פרסום ראשון: בעקבות חיסול מדען הגרעין האיראני מתבקשים מומחי גרעין ובכירים ששירתו בעבר בכור בדימונה לנקוט משנה זהירות בהתנהלותם היומיומית. כך פורסם היום (שישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.

לפי מידע שהגיע לידי כאן חדשות, באחד המקרים התבקש איש מדע ששירת בעבר בכור בדימונה, להימנע ממסלולי הליכה קבועים, שניתנים למעקב וצפי. הוא התבקש גם לשים לב לחבילות חשודות ואירועים לא שגרתיים המעוררים חשד. לפי הדיווח, גורמי הביטחון מסרו לו כי לא מן הנמנע שגורמים איראנים עוקבים אחר פעילותו באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. (קרדיט:כאן)

*- דיווח ממקור סורי על העברת מספר רב של טילים ברוספה (resafa).

*- אל אחבא'ר – האלוף עבאס איברהים ,האלוף טוני סאליבה וכוחות הביטחון בלבנון מזהירים בישיבת קבינט את המועצה לביטחון לאומי בלבנון : " ישנה הסתננות של כוחות עויינים מעיראק לסוריה המנסים להיכנס ללבנון בהוראת חיזבאללה במטרה לחסל אישיות פוליטית בכירה ".

*- אל-ג'ומהוריה המצרי – כוחות הביטחון הפנימי והמודיעין של הצבא ,מבצעים מעצרים בעקבות האיומים על חיי פוליטקאים בכירים בלבנון . הצבא מאשר נתונים אלו . איומים אלה החלו להתפתח לפני כחודשיים. שירותי הביטחון החלו לעבוד בסודיות מוחלטת וסיכלו כמה תאים חשודים . כוחות הביטחון פועלים ומבצעים מעצר חשודים כחלק מתוכניות מקדימות. האיזון הכלכלי והחברתי המדרדר וקריסתו של המצב הפוליטי במדינה מהווים נקודת מפנה למעשי טרור וקרקע פוריה לעימותים אלימים בין הקבוצות השונות.

*- האיראנים מפעילים את אנשי הסייבר של המשטר, לתקוף משתמשים ישראלים, במרחבי הרשת וכמובן שגם בטלגרם.

*- כתבה כמעט שגרתית של העיתון אל-אח’באר על פריסה שהולכת וגוברת של כוחות פרו איראניים בסמוך לגבול ישראל בגולן. הפיסקה המעניינת היא ש״נשלחו הודעות ווטסאפ לקצינים בצבא הסורי שמשרתים באיזור, דרך מספר קפריסאי, שמזהיר אותם באופן אישי מפני המשך שיתוף הפעולה עם חיזבאללה ואיראן״. ( קרדיט- מזרח תיכון חדש)

*- שלושה מטוסי תובלה צבאיים איירבוס A400M חיל האוויר הטורקי נמצאים כעת בדרכם ללוב.

טורקיה חיזקה לאחרונה משמעותית את נוכחותה בלוב.

*- דיווח: הקבצים ששוחררו ע"י ההאקרים שפרצו לשירביט מכילים נוזקה
‏דיווחים כי קבצי zip ששוחררו ע"י הפורצים ל"שירביט" עם מסמכים רבים, מכילים נוזקה שייתכן ומכניסה סוס טרויאני במכשיר, משתמשים שהורידו את הקובץ מדווחים כי זיהו פעילות חשודה במכשיר מיד לאחר ההורדה.

(קרדיט : גלובל))