איראן מתפארת באניית מלחמה רב משימתית חדשה שאינה אלא גרוטאה ימית

ההונאה והשקר כדרך פעולה מקובלת כל כך מפותחת בשורות משמרות המהפכה האיראנים עד שאין גורם רציני בעולם שאינו בודק כל טענה איראנית לגופה גם אם היא נראית על פניה כנכונה.

השיטה האיראנית להראות מצג כי צבאה והתעשיות הצבאיות שלה מוציאות , ללא הרף מערכות לחימה חדישות המציגות את הכוחות המזויינים האיראנים כצבא של מעצמה אזורית ,בעוד שהאמת היא הרבה יותר עלובה ומעידה על מערכת מושחתת ורקובה העושה הכל כדי להונות את מערכות השלטון באיראן עצמה ולגזור קופון כספי אדיר על חשבון עשרות מיליוני התושבים השקועים עמוק מתחת לקו העוני והסובלים מחרפת רעב נמשכת עקב שוד הקופה הציבורית שהיתה מיועדת להיטיב עם המקומיים.

משמרות המהפכה האיראנים התפארו לאחרונה בספינת מלחמה חדישה שהוכנסה לשרות בחיל הים שלה ולדבריהם "ספינת מלחמה איראנית  זו ייחודית,  ומתוכננת לפי משימותיה. בירכתיים קיימת האפשרות להחליק סירות מהירות או כלי רכב משוריינים לנחיתה יבשתית וימית. האנייה נושאת מזל"טים לסיור ותקיפה, טילי נ"מ , טילי ים-ים וטילי ים-שטח.

תמונה

הפרשן הצבאי של האתר גיא א. שבדק את הנושא לעומקו מעיר כי "צריך להדגיש שמדובר בספינת ro-ro פשוטה ששמו על הסיפון שלה משגרי טילי ים-ים ומשגר נייד של טק"א. באותה מידה היה ניתן לקשור על הסיפון שני טנקים ולהפוך את הגרוטאה הזו לספינת תותחים."

להלן תמונה פחות מאיימת של הגרוטאה הימית שנבנתה ב-1992 ונמכרה לפני שנתיים באיטליה:

האנייה בימיה האזרחיים בטרם הפכו אותה האיראנים לאניית קרב מפוארת : 

פרטי הספינה:

אניית המלחמה האיראנית "המפוארת" : 

תמונה

תמונה

תמונה