אלגומהוריה המצרי: ישראל נערכת למכה מקדימה כנגד יעדי חיזבאללה בלבנון

ישראל מתכננת בסובלנות ובקפידה תקיפה צבאית על לבנון ברגע הכי קריטי שבו המדינה נמצאת ושאף אחד לא יצפה מהרוסים או מהסינים שיגיעו לעזרתנו מקסימום נזכה לאהבתה וניחומה של איראן  כך טוען העיתון המצרי "אלגומהוריה".

כבר חודשים שהלבנונים ישנים ומתעוררים, במיוחד בדרום הארץ משאגת המזל"טים. כמובן, זה לא עניינם של אזרחים רגילים לדעת מי הם אלה הנמצאים כל בוקר במרחב הלבנוני, הסורקים את השמיים הלוך ושוב ומנטרים את תנועתה של כל ציפור שמתחתיהן. לא הגיוני לחשוב שישראל לא מתכננת שום דבר אחר מאשר היא מחכה לזמן המתאים ביותר לבצע את ההתקפה המתוכננת שתגיע בקרוב מאוד על אותם יעדים עם כל המודיעין שנאסף וביתר שאת בחודשים האחרונים.

כיום נראה כי הישראלים נמצאים בתהליך של הסלמה מול חיזבאללה ברמה הבינלאומית ,אקורד הסיום התרחש אתמול באמצעות המכתב שהפיץ נציגם באו"ם, גלעד ארדן, לחברי מועצת הביטחון, בבקשתו הדחופה לאמץ ולסווג את "חיזבאללה" כארגון טרור ולנתק כל מימון ישיר או עקיף העלול להגיע לידיו.

המסר שהועבר באו'ם כולל מפה של דרום לבנון, המציגה את אתרי חיזבאללה, מנהרותיה והנקודות בהן יוניפי"ל אינה מסוגלת לממש את תפקידה, בנוסף לנקודות תצפית השייכות לארגון "ירוק ללא גבולות", ובמכתב נכתב כי אלו הם יעדים השייכים לחיזבאללה, וכי משימתו היא לאסוף מידע מודיעיני על כוחות ישראל דבר שישראל אינה יכולה לשבת מהצד עוד ולא לעשות דבר.

שלא נשלה את עצמנו יש לישראלים הרבה קלפים הישראלים מומחים בתחום הזה, והם מתחזקים מאוד בתקופה האחרונה. ויש לקחת בחשבון את האישומים שהם מטילים על  "חיזבאללה" במועצת הביטחון. !

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

Israel and Hizbullah Exchange Blows Near Israel-Lebanon Border - The Media Line

קרדיט לתמונה:אורי כהן