משמרות המהפכה האיראנים מאיימים בכיבוש בסיסי ארה"ב באזורם

שוב מתלהמים ראשי איראן נגד ארה"ב ומאיימים עליה. האיומים כה פםאתיים עד שברור כי הכרזות אלו מיועדות אך ורק לחזית הפנים של איראן ערב הבחירות לנשיאות . גם הליצנים מטהרן יודעים בדיוק את מאזן הכוחות האמיתי ואת כושר השרידות האפסי שלהם מול צבא ארה"ב.

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי אמר ביום שבת כי הכין תוכניות לכיבוש בסיסי צבא ארה"ב באזורם במקרה של מלחמה.
סלאמי הבטיח כי כל הכוחות האמריקאים באזור, בכל מלחמה אפשרית, יותקפו על ידי איראן, והוסיף כי לטהרן יש "אלפי חטיבות צבאיות בשטח, המסוגלות לכבוש ולשרוף את כל האינטרסים והבסיסים האמריקניים באזור." כל מלחמה נגד איראן תגרום "לאבדות  כבדות לארה"ב ,כאלה שאיננה יכולה לשאת", והדגיש כי "איראן חיזקה את יכולותיה הצבאיות לנהל מלחמה רחבה בים, באוויר וביבשה נגד אמריקה ולהביס אותה" רמיזתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי וושינגטון עשויה לנקוט באופציות צבאיות נגד טהרן איננה אלא הגזמה הנובעת מחוסר הידע על היכולות הצבאיות של איראן.

שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף אמר, (מוצאי שבת),כי מדינתו תשקול כל הטרדה לספינותיה מצד ארצות הברית כ"פיראטיות " וארהב תישא בכל ההשלכות וזו "לא תישאר ללא תגובה" איראנית
בהתייחסות למאמץ של הממשל האמריקני להטיל מחדש את הסנקציות הבינלאומיות על איראן, אמר זריף כי ארצות הברית מודעת לכך שלא ניתן לחדש את ההחלטות הבינלאומיות נגד מדינתו, שבוטלו במסגרת הסכם הגרעין. שום דבר לא יקרה ב -20 בספטמבר, ארהב מאיימת להעניש את כל מי שמוכר נשק לאיראן", והוסיף: "לאחר הסרת האמברגו לנשק, נוכל לייצא נשק, ונוכל לקבל את הציוד הצבאי הדרוש לנו מרוסיה וסין."

והוא סבר כי המאמצים האמריקניים להחזיר את הסנקציות הבינלאומיות על איראן הם רק תעמולה ללא כל השפעה.

קרדיט: אפקט הפרפר מקבוצת נציב