רופא איטלקי מזהיר: קוביד 19 הוא פרויקט בין לאומי של פשע כנגד האנושות

רופא איטלקי מזהיר קוביד 19 הוא פרויקט בין לאומי של פשע כנגד האנושות .מבקש מהאיטלקים לשים לב ומסביר :

"מה פירוש קוביד 19? קוביד פירושו תעודת זיהוי ביולוגית פולשנית שתוחדר לגוף בצורת חיסון בשביל ליצור בינה מלאכותית. השם של הנגיף קוביד-19 פירושו השנה בה הומצא, וקוביד 19 אינו שם הנגיף, אנא שימו לב, אלא זהו שמה של תכנית בינלאומית לשלוט בגנים האנושי ולהפחית את מספר האנשים, זו תכנית שפותחה בעשורים האחרונים ונכנסה לעולם בשנת 2020 .

לדברי הרופא, "מה שמעיר מחדש את הנגיף הוא הקרקע החיסונית אותה הוא פוגש,זו כל הסיבה שבגללה הם מתכוונים לחסן אותנו ,זה יהיה החיסון האיום ביותר אי פעם שנוצר בעולם. זה כמו להיכנס לגיהינום בכל מובן המילה. המטרה היא לצמצם את אוכלוסיית העולם בכ -80%.

הבדיקות של הנגיף שקריות ואינן מהימנות. תמיד אמרתי את זה ואגיד את זה שוב, וכפי שמעבדות רבות מאשרות, אין בדיקה שיכולה לזהות ולפקח בצורה מדויקת חיידקי coved וSARS-, אלא הן יכולות לאתר רק אינספור כמויות של נגיפים קטנים או מזיקים בתאים מסוימים בגוף שאינם נכללים בחיידקים שנמצאים וחיים בטבע. מספר האנשים עם תוצאה חיובית שיעברו את הבדיקות יגדל, כ- 90%. זו המטרה שלהם וזו הסיבה שהביאה אותם להתחיל לבדוק ילדים. באחד עשר במאי, אף טלוויזיה ואף עיתון או ערוץ שידור איטלקי לא דיווחו כי צרפת הטילה בדיקות אוניברסליות בכל בתי הספר. היו כ- 700,000 בדיקות מדי שבוע. למרבה הצער, איש לא הציג את החדשות. אז ברגע שהילד שלך יחוסן, כל בני המשפחה וכל הקרובים ייאלצו לעשות את הבדיקה גם כן. שימו לב אחיי האיטלקים לא להקשיב להם!נשיאת הנגיף לא אומרת או מעידה על כך שאנחנו חולים,ישנם אלפיי חיידקים בגופנו שבזכותם אנו חיים.

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה