מקורות המורדים בדרום סוריה מאשרות: 4 דיוויזיות סוריות נלחמות בדרעא.

מזה כמה שבועות ,בהערכות מצב שנכתבות באתר NZIVNET.CON , מדווח על נוכחות 4 דיויזיות של צבא סוריה מול העיר דרעא והשתתפותן במערכה על העיר.

הדיויזיות הן :  דיויזיה 4 שריון, דיויזיה 5 חי"ר ממוכן, דיוויזיה 9 שריון ודיוויזיה 15 כוחות מיוחדים . 

היום מאשרים במפקדת צבא סוריה החופשית עובדות אלו.

يذكر أن مدينة درعا شهدت خلال الأسابيع القليلة الماضية قدوم تعزيزات عسكرية ضخمة لقوات النظام من الفرقة الرابعة بالإضافة لميليشيات الدفاع الوطني والميليشيات الشيعية، حيث أصبحت تضم مدينة درعا أربع فرق عسكرية تابعة لقوات النظام هي "الفرقة الرابعة والفرقة الخامسة عشر والفرقة الخامسة والفرقة التاسعة"، ومئات العناصر من مرتزقة "حزب الله"، لم تتمكن جميعها من إيقاف تقدم الثوار في حي المنشية أو التقدم في أي نقاط من مدينة درعا التي تخضع لسيطرة الثوار.

אמנם הדיויזיות שלחו רק כוחות מייצגים , ולא נמצאים באזור בסד"כ מלא אך גם נוכחות צבאית אדירה זאת לא הביאה את הכוחות הסורים להתקדם אפילו סמטה אחת בשכונת מנשייה בעיר דרעא אותה הם מנסים לכבוש כבר כמה ימים.

הסורים טוענים כי תגבורות בלוחמים ונשק חדיש המוזרם מאזור הגבול עם ירדן לעזרת כוחות המורדים העומדים מול העצמה הצבאית הסורית הזאת המתוגברת גם במיליציות שיעיות אירניות ובכוחות החיזבאללה , הם שמונעים את הכרעת הקרב לטובת הצבא הסורי.

האבדות הכבדות הן של החיזבאללה והן של צבא סוריה מעמידה אותן בצומת החלטות קריטי האם להמשיך במערכה ויהיה המחיר אשר יהיה או שיש לפנות לדרך התמודדות שונה . 

סימנים ראשונים כבר ישנם שהסורים מחליפים דיסקט בצורת התמודדותה עם העיר דרעא.

נעקוב.

 

[img attachment="8569" /]

מצגת סיכום התקיפות על העיר דרעא ב-15 הימים האחרונים:

 

כתיבת תגובה