הנפת דגל מדינת אוייב בישראל – לגיטימי ? דעתו של דרוזי בגולן

הראשון שהחליט להזדהות עם העם הלבנוני באסונו הגדול בעקבות הפיצוץ שמחק את נמל ביירות וגרם לאלפי הרוגים ופצועים ברדיוס של מספר קלילומטרים ממוקד הפיצוץ היה ראש ערייץ תל אביב-חולדאי שהאיר את מבנה הערייה בצבעי דגל לבנון .

דגל לבנון על עיריית תל אביב

קרדיט לתמונה שנלקחה מאתר מעריב:דגל לבנון על עיריית תל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

אז אם ליהודים מותר ,אז בוודאי גם למועצות המקומיות הערביות ברחבי ישראל מותר, שמיהרו אף הם להניף את דגל לבנון .

היום הונף דגל לבנון גם על ידי עריית טירה השואבת את תקציבה מכספי המיסים הישראלים כי כספי הגבייה המקומית אינם מכסים את הדרוש לעיר.

אז אם לערבים בישראל מותר אז בוודאי שלתושבים הדרוזים בגולן , שחלקם עויינים מאוד את מדינת ישראל , מותר גם מותר .

הדגל הלבנוני הונף היום גם במג'דל שמס שבגולן , שתושביו חצויים בין נאמנותם לישראל ובין נאמנותם למשטר אסד שטבח בהם לא מעט ואף ממשיך בהתנכלויות נגד הישוב הדרוזי בסוריה עקב סירובם לשלוח את בניהם להתגייס לצבא סוריה.

קרדיט לתמונה: האיל ספדי

קרדיט על התמונה בדף הראשי : ניוז דסק

תושב מג'דל שמס – האיל ספדי, חבר קבוצת נציב,המצדד בשלטון הישראל בגולן, מוחה על עצם הנפת דגל לבנון על ידי גורם ציבורי כלשהו בישראל,

וכותב מדם לבו את הדברים הבאים:

"לאף מוסד ממשלתי במדינה אין את הזכות להניף את דגל לבנון, אם זו עיריית תל אביב, עיריית טירה, או המועצה המקומית מג'דל שמס, אלא לאחר פירוק חיזבאללה מנשקו, והכרזת ממשלת לבנון שהוא ארגון טרור.
אנו מקדשים את ערך האנושות, אך לא צריכים להיסחף ולהניף דגל של מדינה שמשמשת מקלט לארגון טרור אכזרי הפועל נגדנו. צריכם להבין שחיזבאללה הוא האחראי היחיד לפיגוע ביירות, וצריכים לראות בו פיגוע נוסף בסדרה של השמדת ביירות.
لا يحق لاي مؤسسه حكوميه في الدوله رفع العلم لبناني ان كانت بلدية تل ابيب او بلدية الطيره او مجلس محلي مجدل شمس الا بعد ان ينزع سلاح حزب الله وتعتبره الحكومه اللبنانيه حزب ارهابي .
نحن نقدس الانسانيه ولكن المسؤول عن انفجار بيروت هو حزب الله" .

האיל ספדי  – מגדל שמס – יושב ראש סניף הליכוד הרי הגולן

ואת זה כותב דרוזי בגולן , לא יהודי , שמיד היה נצבע בצבעי הימין הקיצוני.

אך מה לנו כי נלין , בישראל הכל מותר בשם אלילי התקינות הפוליטית .

תמונה

כתיבת תגובה