צבא מצרים טרם הצליח לכבוש בחזרה שטח בצפון סיני שנכבש ע"י דאעש

לפני כ-3 ימים דיווח האתר נציב.נט מפי מקורות בסיני כי לוחמי דאעש הצליחו להשתלט על תא שטח בצפון סיני הכולל 4 כפרים ליד ביר אלעבד  וכל ניסיונות צבא מצרים , כולל הפעלת חיל האוויר המצרי,שמטוסי קרב שלו המריאו משדה התעופה אלמליז (ביר גפגפה-רפידים לשעבר) והפציצו עמדות של דאעש ,ואף שהטייסים דיווחו על פגיעות טובות  טרם הצליח צבא מצרים להשתלט מחדש על השטח.

שדה התעופה אלמליז:

%image_alt%

לפני כ-4 חודשים ביקר הנשיא המצרי א-סיסי בשדה התעופה רפידים ,הצטלם עם הטייסים ואנשי הצוות , והבטיח חגיגית למגר את כוחות הטרור הפועלים בצפון סיני במהירות האפשרית . עד כה – התוצאות מראות על אי הצלחה הולכת וגוברת.

מאז השתלטות דאעש על המרחב החיש צבא מצרים לאזור הכבוש ע"י תגבורות צבא גדולות מאוד מכוחות ארמיה 2 על מנת להשיב את השליטה על השטח.

בשבת עדכנו ערוצי חדשות מצריים בסיני כי עדיין מתנהלים קרבות קשים באזור ביר אלעבד בין הצבא המצרי וכוחות דאעש על צירי התנועה ליד העייר אלמריח –  المريح  לאחר שכוחות דאעש הצליחו להשתלט על מרובע הכפרים  קאטיה – אלמריח – אקטיה – אלג'נאאין.

מרובע הכפרים שבשליטת דאעש בצפון סיני : 

להזכירכם נשיא מצרים הדיח בזמנו את מפקד ארמיה 2 ,לאחר כמה הצלחות גדולות של דאעש לגרום לאבדות גדולות לצבא המצרי בצפון סיני ,ונתן למפקד החדש כשנה וחצי כדי לסיים את נוכחותם בסיני. אלא שמאז עברו הרבה מים בנילוס וגם המועד שנקבע עבר וההצלחות של דאעש בשטח סיני רק גדלות מיום ליום.

משהו רע מאוד עובד על הצבא המצרי ואוזלת ידו זועקת לכל מי שעיניו בראשו.

כתיבת תגובה