ישראל בכוננות גבוהה ומאיימת בתגובה קשה ביותר נגד כל מי שיתקוף אותה

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, אמר היום (חמישי) כי צבא ארצו מוכן להתמודד עם כל התרחישים ב"כוח התקפי מאוד גדול ", והבטיח שכל מי שינסה לתקוף את ישראל יחטוף "מכה אנושה" – כך מדווחת רשת שבכ הערבית.

הוא אמר דרך חשבונו הרשמי בערבית באתר "טוויטר" לתקשורת חברתית: "אנו מוכנים להגן על עצמנו – בים, באוויר וביבשה, כולל על ידי הקמת מכשול נגד מנהרות ברצועת עזה שבנייתו תושלם עד סוף השנה הנוכחית. בנוסף, אנו מוכנים להתמודד עם כל התרחישים בעזרת כוח התקפי מאוד גדול, וכל מי שינסה לאתגר אותנו על ידי ביצוע פעולות אלימות, יספוג מכה קשה ביותר. "

והוא הוסיף בציוץ אחר: "איננו נכשלים באשליות. האתגרים הביטחוניים העומדים בפנינו מחייבים אותנו להיות תמיד בכוננות."

הוא המשיך: "אמרתי במהלך הטקס הרשמי להנצחת חללי צה"ל שנפלו ב"מבצע חומת  מגן": "אנו ממשיכים לפעול להשבתם של אורון שאול, הדר גולדין, אבירה מנגיסטו והישאם אל-סייד. כשאנו רואים שיש חלון, אנו מוכנים לתת לזה צ'אנס. "

האתר הישראלי, חדרי חדרים, חשף אתמול, יום רביעי, את פתיחת המקלטים בעוטף עזה והעלאת מצב הכוננות בהם.

ראש עיריית אשקלון ש,בעוטף עזה, תומר גולם, החליט אתמול, יום רביעי, לפתוח מקלטים ולהעלות את מצב הכוננות בעיר, לקראת ירי רקטות מחודש מרצועת עזה.

ראוי לציין כי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הודיע ​​לא פעם כי ממשלתו תספח 30% מתחום הגדה המערבית, בתחילת החודש.

בתורה, ההנהגה הפלסטינית הודיעה, ב-19 במאי האחרון, כי אש"ף ומדינת פלסטין נמצאים בתהליך של ניסיון להגיע להסכמים והבנות עם הממשלות האמריקאית והישראלית.

Netanyahu confirms strike on 'Iran target' in Syria was carried ...

דברי ראש הממשלה בפועל, מבלי לתרגמם מערבית , נראים כך : 

רה"מ נתניהו בטקס האזכרה לחללי מבצע צוק איתן אמש: "איננו שוגים באשליות. אתגרי הביטחון מחייבים עמידה רצופה על המשמר. אנו דרוכים בהגנה – בים, באוויר וביבשה, כולל הקמת המכשול נגד מנהרות בגבול עזה, מכשול שעתיד להיות מושלם עד סוף השנה.
בד בבד אנחנו ניצבים הכן לכל תרחיש, בכוח התקפי גדול מאוד. מי שינסה לאתגר אותנו בפעולות אלימות – יספוג מכה מוחצת ביותר."

מצא את ההבדלים!

כתיבת תגובה