מבזקי חדשות ליום 24-6-2020 . מתעדכן

*- האפידמיולוג הסיני המפורסם לי לנגואן חקר את עמידות נגף הקורנה ומצא שהנגיף יכול לחיות 20 שנה טמפרטורות נמוכות של -4 עד – 20
כאשר בטמפרטורה של -4 הוא מסוגל לשרוד כמה חודשים צוות המחקר האיץ ברשויות הסיניות ובכל המדינות האחרות לשפר את הבדיקה של מוצרי מזון קפואים.

*- על פי הדיווחים, בניין המודיעין הסעודי בריאד נפגע מטיל בליסטי חות'י אתמול בלילה.בניין המודיעין הכללי" (GIP) אכן ממוקם בריאד. אך הבניין עצמו אינו ידוע רק ליודעי דבר. נראה שחות'ים ידעו בדיוק היכן לפגוע.

*- הרמטכ"ל אביב כוכבי : ״אתם יכולים למצוא את עצמכם בעוד כמה שבועות באיו"ש בגלל הפרות סדר וטרור. אתם צריכים להיות גמישים, תהיו מוכנים עם עצמכם, האירועים הקרובים יכולים להתפתח ללחימה בעזה. אתם צריכים למצות כל רגע של אימון וכל רגע של פנאי לתרגול, להכשרה וללימוד, כדי להיות הכי מוכנים. אם יש דבר משמעותי ללוחמים שאיתו הם חוצים את הגבול זה תחושת מסוגלות וביטחון״.

*- צוללת חיל הים הרוסי עם טילי שיוט, ככל הנראה, בדרך לחופי לוב.

*- כל יום נשבר השיא. ארגון הבריאות העולמי מדווח על 183 אלף מקרים חדשים ביממה האחרונה ברחבי העולם.
הווירוס במלוא אונו שועט קדימה ואין עוצר.

*- אובחן מוקד התפרצות של הקורונה באזור של דרום ביירות. כזכור שכונת א-דאחייה המאוכלסת כולה באנשי חיזבאללה ומשפחותיהן כמו גם המפקדות הראשיות,נמצאת בדרום ביירות.

*- מחוז קונייטרה ,ליד גבול הגולן, חייב להיכנס להסגר רפואי מיידי עקב החמרה במצב התפרצות הקורונה – כך טוענים מומחים למחלה. משטר אסד מעלים מידע קריטי בנושא והמצב כאוטי לחלוטין.

*- מדיווחים זרים עולה כי ראש המוסד, יוסי כהן, ערך ביקור חשאי ביום חמישי האחרון (18 ביוני) בבסיס האמריקני עין אל אסד בעיראק ונפגש עם בכירים אמריקניים.

*- מושל טקסס- הקורונה מתפשטת בשיעורים בלתי יאמנו. הוא כנראה יודע משהו שאנחנו עוד לא!

*- יועץ הבריאות של הבית הלבן – אין כזה דבר גל שני. כדי להכנס להגדרה כזאת חייבים לעבור 6 חודשים מאז שיסתיים הגל הראשון.

*- אפשר וכל תושבי סין שהחלימו מהנגיף אינם מחוסנים נגד מוטציית הנגיף המתפשט מחוץ לגבולות המדינה.
אם הערכה זאת תוכח כנכונה אזיי העולם מתמודד נגד מספר נגיפים שרק השם משותף להם. כלומר- הבעיה מסתבכת. האם החיסון יעבוד על כל המוטציות¿ את זה אף אחד לא אומר כרגע,זה רק יגביר את המהומה.

*- הוירוס דוהר – לקח רק שבעה ימים למיליון איש חדשים ברחבי העולם להידבק בווירוס הקורונה. ללא ספק גידול מעריכי-אקספוננציאלי. בקצב הנוכחי מיליון איש חדשים ידבקו בעולם כל 5 ימים.

 

 

 

כתיבת תגובה