מבזקי חדשות ליום 28-1-2017.מתעדכן.

*- אפליה מתקנת.

הנשיא טראמפ הבטיח לקהילה הנוצרית בסוריה עדיפות בבקשת אזרחות כניסה לארה"ב. 

*-כצפוי – הטיהור האתני כבר יוצא לדרך . 

כמו שהערכנו הלוחמים שהניחו את נשקם באזור ואדי ברדא-מערבית לדמשק , והסכימו להתפנות צפונה , כבר מתחילים לעלות על האוטובוסים הירוקים . 

על ציון הקו באוטובוסים כתוב: ואדי ברדא – אידליב.

הם רק ההתחלה . לא יירחק היום וכל מאה אלף הפליטים הסורים שמצאו מחסה באזור גם הם יפונו צפונה . וואדי ברדא תהיה " נקייה מסונים" .

*- דילול צבא סוריה מקצינים בכירים – נמשך.

תת אלוף עלי יוסף סלטאן נהרג היום בקרבות עם דאעש באזור העיר תדמור בצפון סוריה.

*- האתר הרשמי של בסיס האוויר הרוסי בחמימים שליד לטקיה בצפון סוריה פנה לתושבים הסורים הגרים בסמוך לשדה התעופה הרוסי שלא לדווח לגורמים עויינים המראות ונחיתות של מטוסים ומל"טים רוסים במקום . 

האשמת הרוסים את התושבים הסורים בפגיעה בביטחונם של האווירייה הרוסית עורר גל עצום של כעס וברשתות החברתיות היו תגובות מתפרצות על הרוסים המאשימות אותם באי פגיעה בשיירות דאעש הנעות ברחבי סוריה ועוד תגובות דומות. 

*- תצ"א שדה התעופה דיר א-זור במזרח סוריה: המעוז האחרון של צבא סוריה באזור . נפילתו תביא את החלק האחרון בפאזל של דאעש להשלים את תמונת כיבוש מזרח סוריה:

[img attachment="2727" /]

*- בתגובה על הגבלת כניסת מוסלמים לארה"ב שוקלת ממשלת עירק ביטול כל ויזות הכניסה למדינה כולל לחברות קבלניות אמריקאיות הפועלות בעירק וכן לעיתונאים .

*- 6 מטוסי מיג-35 רוסים ראשונים יגיעו למצרים בחודש אפריל 2017 – כך הצהיר מפקד חיל האוויר המצרי .

%image_alt%

 

*- כבר 5 ימים נמשכת האופנסיבה של ארמיה 3 נגד דאעש במרכז סיני . במתקפה משתתפות דיוויזיות מצריות ממוכנות המגובות ביחידות קומנדו ובחיפוי חיל האוויר המצרי .

ולחשוב שעל פי הסכם השלום מותר למצרים להכניס לסיני כמה פלוגות משמר גבול בלבד.

כתיבת תגובה