מבזקי חדשות נכון ליום ה- 11-01-2017 .

 

 

 

*- שגריר עירק במצרים אומר בראיון כי משלוח הנפט הראשון ממדינתו למצרים תצא בימים הקרובים ותגיע למיליון חביות בחודש.כזכור סיסי הסכים עם ממשלת עירק ובהסכמה אירנית לספק את צורכי הנפט במקומה של סעודיה.

*- שגריר עירק בקהיר קבל את דו"ח המשלחת המצרית שבקרה לפני כמה שבועות בעירק כדי לבחון את האפשרות של שיקום התעשייה הצבאית העירקית.

*- עשרות אלפי טורקים השתתפו בטקס הזיכרון ה-102 למותם של  90,000 חיילים עות'מנים במחוז  צאריכאמש  מקור בעת צעידתם לעבר קווי הלחימה עם הרוסים.

*- העיתונאי הבריטי דיויד הרסט רומז במאמר אודות יישומו של הסכם הפסקת האש בסוריה ע"י רוסיה  וטורקיה, כי מאחורי הקלעים פועל פוטין לפרישת טורקיה מנאט"ו, אחד הצבאות החזקים בברית.
אם פוטין יצליח הוא יראה בכך הישג אישי משמעותי ביותר יחד עם "נקמה" במדינות הברית שהטילו על רוסיה עיצומים כלגליים מכאיבים.

*- אתמול בערב החלו הסורים לחזור לסורם.ארטילריה סורית הפגיזה את אזור חורבות קונייטרה הנמצאת ממש על גדר הגבול עם ישראל.
האם זה עודף בטחון עצמי או שינוי מדיניות¿

*- הולכים או באים?
רוסיה שולחת לים התיכון שולת מוקשים. וזאת לאחר שהודיעה על צמצום הכוחות הימיים שלה מול חופי סוריה ושליחתם חזרה של נושאת מטוסים ומשחתת מהזירה.
מה המשמעות? הרי המורדים לא מיקשו מימי סוריה!

היום גם הגיעו 12 מטוסי סוחוי 25 נוספים לסוריה.

*- מפגינים בטהרן מפגינים מול שגרירות רוסיה בטהרן וצורחים:" מוות לרוסיה "!

https://youtu.be/KK3R-rXic8A

 

*- הלירה המצרית פוחתה ב- 132 אחוז במהלך שנת 2016.
מי שחושב שזה יכול להמשך – טועה בגדול!

[img attachment="2059" /]

*- מכון מחקר גרמני פרסם כי 3900 ירדנים נלחמו בשורות דאעש ב-5 שנים האחרונות וכ-1900 נהרגו בקרבות בסוריה ובעירק.

*- המקור – "עריק מהחיזבאללה" טוען כי סעודיה התנתה את חידוש הסיוע ללבנון בטיהור גורמי חיזבאללה בשדה התעופה הבין לאומי של ביירות שמנצלים את מעמדם להברחות סמים.

*- מקורות בלבנון טוענים כי הנשיא עאון העושה עכשיו בביקור בסעודיה הביא עמו איגרת מהנשיא אסד בו הוא קורא לסעודים לשכוח את העבר ולהתחיל דף חדש ביחסים בין 2 המדינות.

*- כתב העת הרוסי "אינטרפרטר מאר " מדווח כי רוסיה לא הפחיתה מכוחותיה בסוריה ,כפי שטענה. להיפך, היא הכפילה אותם ותמונות לוויין מגלות ספינות מטען רוסיות עושות את דרכן לסוריה לאחר שנושאת המטוסים הרוסית עזבה את מימי סוריה.

*- צולם בעיר הקדושה לשיעים בעירק-כרבלא!

 

%image_alt%

כתיבת תגובה